Для всіх наших читачів, які дивуються, якщо чесно, так само як і ми, через ситуацію, коли побутові споживачі довго сидять без світла, але суми в платіжках стають більшими, є кілька важливих новин.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПідлі ракетні обстріли російських окупантів виводять з ладу нашу інфраструктуру, щоб зробити хоча б критичний ремонт - потрібен час і гроші. Однак гроші потрібні ще й на те, щоби заплатити потім за це світло, колотого немає - тарифний парадокс.
Про цю ситуацію в деталях вирішили розповісти представники компанії Yasno у соціальних мережах.
Насамперед такі проблеми пов'язані з нерегулярним надходженням показників лічильників, тоді постачальники вважають "середній" тариф. От і виходять такі суми.
"За відсутності електроенергії справний лічильник не намотує кВт-годинник. Однак якщо клієнт не передає свідчення, обсяг електроенергії визначають за середньодобовим споживанням. Такий розрахунок базується на показниках, зафіксованих у минулі періоди", – розповіли експерти.
Виходить, що сума квитанції може не відповідати очікуванням клієнта, навіть якщо через відключення електроенергії його споживання за місяць знизилося.
"Єдиним рішенням у цій ситуації є своєчасна передача показань. Тоді рахунок буде максимально точним, і клієнт платитиме лише за використані кВт-годину", - підкреслили в компанії.
Ще однією причиною може бути підвищене споживання після відновлення електропостачання. У разі, якщо після включення світла громадяни одночасно одночасно включають кілька потужних електроприладів, то вони можуть компенсувати заощаджений при відключенні обсяг електроенергії.
Відповідно, за підсумками місяця клієнт використовує стільки ж електроенергії, як у період без відключень.
Нагадаємо, світла немає, а платіжки є: як українцям попрощатися із "завищеними" сумами на комуналку.
Раніше повідомлялося, "За рахунок бюджету...": киянам пообіцяли не підвищувати тарифи на воду, але не все так просто.
Також, кому 5000 грн., а комусь копійки: у ПФУ показали, як зросли пенсії українців.