З початку 2020 року до Контактного центру Києва надійшло майже 30 тисяч звернень про ліфти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомили у "Контактному центрі міста Києва 15-51", пише "Вечірній Київ".
"З початку року ми вже отримали майже 30 тисяч звернень про ліфти, тому 1551 знає всі симптоми «хвороби» ліфтів столиці. Жахливе освітлення, відсутні кнопки, брудно, не кажучи вже про похмуру перспективу застрягнути в цій коробці в спеку. Добре, що всі ці негаразди реально виправити. Трохи гірше, що іноді це займає більше часу, ніж хотілося б. Тож давайте розбиратися, що й до чого і скільки насправді є часу у виконавців", – розповіли у Контактному центрі.
Експерти навіть розробили свого роду «путівник» по слабким місцям ліфтів і попереджають, що балансоутримувачі мають час на розв’язання проблеми.
15 днів на те, щоб:
- прибрати в кабіні, відремонтувати кнопки і налагодити гарний зв'язок із диспетчером;
- відрегулювати двері ліфта, які погано відкриваються та закриваються;
- пофарбувати ліфтову кабіну або двері.
10 днів знадобиться, щоб встановити або замінити освітлення у кабіні.
3 дні на те, щоб відремонтувати несправний ліфт.
Максимум 1 годину на відновлення роботи, якщо у ліфті застрягли люди.
Якщо мешканці будинку хочуть, аби їм замінити ліфтове обладнання або встановити новий підйомник, то необхідну відповідь треба чекати 15 днів. За цей час балансоутримувач має повідомити, чи потрапить будинок у спеціальну програму, де мешканці на умовах співфінансування зможуть отримати новий ліфт.
До слова, у службі 15-51 нагадують, що звернення можна залишити на сайті, через мобільний додаток або через короткий номер 15-51.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Київські школярі можуть не повернутися за парти у вересні - Кличко ошелешив заявою
Як повідомляє портал «Знай.uа» Ошукані забудовниками кияни перекрили міст Метро, гримить скандал: "А водії тут до чого?"
Також «Знай.uа» писав, що Кияни бояться отрути з крану - пити чи не пити