Як відомо, у вівторок, 5 листопада, у центрі Києва через прорив тепломережі провалилася дорога: гаряча вода з труби вимила грунт з-під асфальту, він осів і під сам асфальт пішли 2 машини.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Слід зазначити, що рівно рік тому на тому ж місці асфальт також провалився.
Так, кожен рік київський міський бюджет виділяє на капітальні ремонти 1,5 мільярда гривень. Велика частина цих грошей йде на те, щоб ремонтувати труби, які йдуть від ТЕЦ до житлових будинків.
До того ж, кілька разів на рік комунальники перекривають гарячу воду. Потім вони подають воду в труби під високим тиском, після чого співробітники комунальних підприємств обходять вулиці пішки і виглядають свіжі калюжі, які з'являються на асфальті. Якщо асфальт мокрий, то це означає, що труба не витримала тиску.
Розмитий грунт йде з-під асфальту в каналізацію або в підземні річки. В результаті це призводить до того, що вулиця провалюється та уносить за собою випадкові машини.
Також слід підкреслити, що дану технологію придумали ще в XIX столітті. В українській столиці централізовану систему почали будувати в середині 1930-х років. Вона вже досить давно застаріла. Сучасні міста перейшли на газове й електричне опалення.
Як повідомляв портал Знай.ua, у Києві за минулу ніч 8 листопада комунальники замінили всі комунікації на місці масштабного прориву теплотраси на перетині вулиць Саксаганського та Шота Руставелі в центрі міста.
Також портал Знай.ua писав, що в центрі Києва перекрили рух, а ліквідація наслідків триває й донині. Отже, після трьох днів ремонтних робіт, перед комунальниками стоїть ще багато завдань, які працюють цілодобово позмінно.