Незважаючи на те, що багато наших громадян через війну виїхало закордон, в Україні влітку відновили обов'язкову повірку лічильників. У зв'язку з цим у споживачів комунальних послуг виникає багато питань пов'язаних із процедурою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро усі важливі моменти
Перевірку приладів мають право здійснювати лише кваліфіковані організації.
Споживачі комунальних послуг мають право самостійно обирати між різними компаніями або скористатися послугами партнерів ЦКП, інформація про яких
Для того щоб замовити повірку лічильнику клієнту необхідно заповнити заявку у якій слід вказати необхідні дані, кількість лічильників і як саме проводити повірку (з демонтажем чи без).
При використанні онлайн-форми на сайті ЦКС дані про проведену перевірку будуть автоматично внесені до системи.
На сайті можна вказати доставку підтверджуючого документа прямо додому.
Якщо мешканець вирішив довірити перевірку іншої компанії, що спеціалізується на контролі водолічильників та обліку тепла, то після процедури необхідно надати документацію до ЦКС для оновлення даних у постачальників послуг, таких як "Київтеплоенерго" та "Київводоканал".
Ці матеріали включають копії свідоцтв, актів і фотографії пристрою. Оновлення можна провести через месенджери, включаючи Facebook, Telegram та Skype.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв будинок порожній, але люди зареєстровані: юристка підказала, як українській родині "вибити" субсидію.
Також наш портал інформував, що українцям показали, як під час війни не отримати величезні борги з комуналки: готуйте паспорт.