Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує псувати нерви своїм клієнтам.
Цього разу клієнт банку розповів, що для того, щоб відкрити рахунок у банку, йому знадобиться не три дні чекати, а цілий місяць. Також клієнт заявив, що співробітники банку "схоже, ще не знають, що для таких операцій є комп'ютерна техніка".
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

Оформлення документів, скріншот: YouTube
Оформлення документів, скріншот: YouTube

"Понад 10 днів тому подав документи на відкриття поточного рахунку юридичної особи. За тиждень зателефонував на гарячу лінію запитати термін відкриття. Сказали що 3 дні! Уявляєте 3 дні, не тиждень. Добре, прийняли заявку, щоб з'ясувати причини.

Оформлення документів, скріншот: YouTube
Оформлення документів, скріншот: YouTube

Через 5 днів (3 робочих дні) у такий термін було сказано відкривається рахунок мені повідомили, що термін обробки звернень місяць! Цілий місяць. Знову Ощадбанк на висоті!
Так тримати друзі. Але вважаю, що місяць це дуже швидко, краще років 10, щоб не поспішати. Технології друкарських машинок. Про комп'ютери тут, мабуть, і не чули", — поділився своєю історією незадоволений клієнт "Ощадбанку".

Відгук невдоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin