Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою щодо нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу дуже уважний клієнт банку зауважив, що з його рахунку, який був при цьому нульовим, зникли одразу 10 гривень. У підсумку на рахунку українця опинилося "-10 гривень".
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"З якого дива знімається комісія за послугу смс інформування на карту (кредитну) яка навіть не активована? Рахунок з 0.00 став раптом -10.00. Або це щоб далі нараховувати додаткові відсотки за неіснуючий борг????"", - поділився своєю неприємною ситуацією незадоволений клієнт.
Також, заради справедливості, варто відзначити той факт, що користувачі порталу Minfin вирішили прокоментувати цю ситуацію. Є навіть версія, що цією відбувся збій у роботі системи банку, і нібито гроші незабаром повернуть.
Ось що пишуть люди: "Чому 10 грн? Тому що з першого серпня смс-інформування коштує 10 грн, замість раніше 7 грн"; "Такий самий випадок. Повісили борг -10. Картою не користуюся. Що за!!!"; "Відбулося помилкове списання. Протягом двох тижнів банк поверне кошти. Клієнтам буде інформаційне повідомлення про помилкове списання комісії та її повернення найближчим часом".
Раніше повідомлялося, псевдо-співробітники "Ощадбанку" безкарно грабують українців серед білого дня: як працює схема.