Українка поскаржилася на ПриватБанк через грабіжницькі комісії та ставлення до клієнтів. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Клієнтка розповіла, що скористалася популярною послугою ОЛХ-доставка, але її було скасовано. В результаті на рахунок повернулися гроші за покупку, але не все, що обурило жінку. Також вона наголосила, що технічна підтримка банку працює дуже повільно.

ПриватБанк. Фото: Youtube
ПриватБанк. Фото: Youtube

"Купила товар на олх. За хвилину його скасували. Гроші на рахунок повернулися, але не всі. Технічна підтримка відповідає вічність. У результаті виявилося, що вони взяли 60 грн за свої послуги! В інших банках при поверненні коштів повертають усі. Мало того, що приват - це єдиний банк, який бере за оплату на олх 3%, так вони ще й не повертають у разі повернення", - обурилася клієнтка банку.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Обличчя заросло волоссям: 26-річна африканка раптово перестала голитися і отримала вау-ефект Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп
Показати ще

У ПриватБанку поспішили відповісти і запевнили, що платіж було проведено відповідно до тарифу картки, а повернення комісії провадиться у разі неуспішної операції, зумовленої помилкою Банку.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "не соромиться обкрадати": українка розповіла, як ПриватБанк відмовився повертати її законні гроші.

Також наш портал інформував, що ПриватБанк зробив важливе попередження перед Новим роком: українці можуть залишитися без грошей.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші.