За останні кілька тижнів в Україні оператори мобільного зв'язку різко збільшили вартість своїх тарифів. Такі подорожчання змусили людей шукати собі оптимальні тарифи та переходити на іншого оператора. На жаль, залишок грошей, бонуси та інші послуги не переходять до нового оператора, навіть є людина зберігає номер.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАвтоматично гроші повертають лише контрактним абонентам. Усі, хто користуються картками з передоплати, повинні заздалегідь списати гроші зі свого рахунку.
Про те, як зберегти свої гроші, розповіли у Комітеті цифрової трансформації українського парламенту.
Для цього необхідно:
- звернутися до поточного оператора та пройти ідентифікацію (надати паспортні дані). Це необхідно зробити до початку перенесення номера в іншу мережу, інакше одержання залишку коштів стане неможливим;
- Витратити залишок коштів зі свого особового рахунку. Наприклад, задонатити на ЗСУ.
"Перенесення коштів, балів до іншого оператора не відбувається. Залишок коштів з особового рахунку надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстрованим чи контрактним).
Існує ще одна проблема із коштами на мобільному рахунку. Так, іноді при поповненні рахунку після перенесення номера гроші не надходять до оператора, а зараховуються на рахунок попереднього.
"Не всі банківські та фінансові установи мають актуальну інформацію про поточну мережу постачальника, в якій обслуговується перенесений номер. Щоб уникнути випадків помилкового зарахування ваших коштів на рахунок попереднього оператора, користуйтеся послугами тих банківських та фінансових установ, які вам порадить новий оператор або його додатком" , – розповіли у комітеті Верховної Ради.
Нагадаємо, абоненти українських операторів мобільного зв'язку можуть скористатися послугою Mobile Number Portability (MNP) – змінити одного оператора на інший, зберігши свій номер телефону. Щоб це зробити, потрібно звернутися до оператора, до якого абонент хоче перейти.
Слід зробити такі кроки:
1. Пройти ідентифікацію та подати заявку. Це можна зробити в магазині оператора, до якого вирішили перейти, або онлайн за допомогою електронного підпису або BankID.
2. Придбати eSIM онлайн (якщо смартфон технологію eSIM) або купити будь-який стартовий пакет вибраного оператора та ввести на сайті онлайн дані нової SIM-картки до дати перенесення. На цю карту буде перенесено номер; також можна отримати SIM-карту в магазині під час подання заявки або не пізніше ніж за 3 години до часу перенесення, зазначеного в заявці.
3. Здійснити фізичну заміну SIM-картки у телефоні (для випадку з eSIM цього не потрібно). Вставте SIM-картку в телефон до моменту надсилання номера, вибраного у заявці.
Якщо абонент не встиг забрати SIM-картку або ввести її дані під час онлайн-перенесення до вказаного часу, перенесення відбудеться наступного робочого дня. Нова дата та час надійде до SMS.
Нагадаємо, що мінімум 180 гривень: на скільки оператори Київстар, lifecell і Vodafone підвищили тарифи.
Раніше повідомлялося, слідом за Київстаром: у Lifecell розповіли про підвищення цін на тарифні плани для українців.
Також, скільки доведеться "відвалити" за мобільний зв'язок: оператори пообіцяли зростання тарифів.