Нещодавнє пленарне засідання Київради відзначилося ганебною для місцевої влади подією – під шумок "добровільно-примусової" масовки з працівників столичних КП "Київпастранс" та "Київметрополітен", яких зігнали під стіни столичної адміністрації, депутати розглядали черговий земельний "дерибан". Та, як з'ясувалося, це вже не перший випадок зігнання міських КП. При чому, на кону попередньої подібної масовки стояла просто шалена сума – майже у 2 млрд грн, "долю" від якої, за словами столичних депутатів, отримав і мер Києва Віталій Кличко. Подробиці дізнавалися Знай.ua.  

Протести під будівлею КМДА - фото t.me/ednistinfo
Протести під будівлею КМДА - фото t.me/ednistinfo

"Масовка" заради "віджиму" 3 Га: зганяли водіїв, кондукторів та слюсарів

Зібрання "масовки" за участю десятків працівників Київпастрансу та Київметрополітену відбулося у день проведення передостаннього пленарного засідання Київради.

Популярні новини зараз

90-річний Чапкіс одружився з молодшою на пів століття жінкою: "У мене з'явився стимул"

Найсильнішими відьмами стають ці знаки Зодіаку — дізнайся, чи володієш таємними магічними здібностями

Анастасія Волочкова напiдпитку дала доступ Джигурді до найпотаємнішого: "Паніна не вистачає туди"

Тренер "Зважених та щасливих" Узєлков показав найбільш вперту і мотивовану ученицю: "Було 210 кілограмів, стало 163"

Показати ще

"О 9.30 добровільно-примусове зібрання водіїв, кондукторів, слюсарів відбулося біля ЦУМу, щоб потім перейти під будівлю мерії - причиною стало те, що в бюджеті Київпастрансу немає коштів ані на заробітні плати, ані на запчастини. Про це не раз говорив як сам Віталій Кличко, так і керівництво наше та Київметрополітену. Але я не розумію, для чого була потрібна ця масовка із втягуванням людей для "вибивання" компенсації та зарплати працівникам КП – Кличко міг би сам домовитися у кабінеті із керівництвом КП", - розповідає водій Подільського трамвайного депо КП "Київпастранс" Володимир Котляр.

Протести під будівлею КМДА - фото t.me/ednistinfo
Протести під будівлею КМДА - фото t.me/ednistinfo

Насправді ж, зазначена причина щодо вимагання фінансових виплат працівникам цих КП виявилося лише "прикриттям" чергової незаконної забудови та сумнівного перерозподілу бюджету. Тільки цього разу, ситуація стала яскравим прикладом справжнього "театру абсурду". За словами столичних депутатів, це "обґрунтування" розподілу міського бюджету було використано задля "віджиму" автопарку Київпастрансу по вул. Краснова, 25 у Святошинському районі.

"Людей примусово зігнали штучні, фейкові профспілки, які, насправді, ніколи не захищали інтереси працівників – зокрема, і коли минулого року їм до півроку затримували зарплатню. Але не тоді, коли треба проштовхнути черговий дерибан. Заява про те, що транспортні комунальні підприємства не прибуткові і тому немає бюджету на виплати співробітникам цих КП – повна нісенітниця – це все рівно, що сказати про припинення виплат у інших комунальних підприємствах, лікарнях чи КМДА, які не є прибутковими. Цей привід вирішили використати, аби проштовхнути знищення одного з небагатьох автопарків Києва, що наразі залишилися", - повідомляє Знай.ua депутат Київради Прохор Антоненко.

📌 Як Кличко використовує трудовий колектив Київпастрансу та Метрополітену під масовку для своїх деребанних рішень ▪️ Сьогодні ввечері поспілкувався зі сміливим водієм трамваю КП "Київпастранс" - Володимиром Котлярем. За його інформацією завтра в наказному порядку працівників Київпастрансу та Київметрополітену зганяють під стіни Київради начебто для того, щоб вони отримали компенсації за роботу під час карантину. ▪️Як ви розумієте це чистої води маніпуляція, адже Кличко може спокійно зі своєю більшістю проголосувати рішення про додаткове фінансування зарплат працівникам комунальних підприємств. 🔥 А насправді цих працівників виводять, як масовку, для легалізації чергового деребану бюджету та навіть земель Київпастрансу на місці автопарку по Краснова, 25 у Святошинському районі, який Кличко хоче забудувати. Наша команда понад 3 роки це зупиняла і не давала міському голові протягнути це корупційне рішення. 🔥 🔥 Тільки вдумайтесь, працівники Київрастрансу будуть стояти під стінами Київради вимагаючи надбавки до зарплати, а в цей час кличківська більшість буде голосувати за передачу землі під автопарком Київпастрансу під черговий житловий комплекс! ▪️Але тепер ви це все знаєте, тож робіть висновки! P. S. Коли наша команда Народовладдя оголосила про балотування до Київради (https://youtu.be/LvOALtfZf_s) багато хто питав "а чим ви відрізняєтеся від Кличка та схожих корупціонерів?". Так от відрізняємося й тим, що не будемо знищувати автопакри столиці, а навпаки будемо розвивати комунальний громадський транспорт. Тому, якщо хочете, щоб в Києві нарешті була саме така влада, то долучайтеся, заповнюйте анкету. https://narodovladdia.com/join Також звертаємо вашу увагу на те, що ми абсолютно незалежні від будь-яких олігархічних кіл і не маємо жодних корупційних надходжень - саме це дозволяє нам говорити абсолютно відверто про все, що відбувається в Києві та Україні загалом, тому, якщо у вас буде можливість підтримати нас фінансово, завітайте, будь ласка, на цю сторінку: https://narodovladdia.com/donate Будь-яка, навіть найменша, сума пожертви від звичайних українців має для нас величезне значення! #Київ #Київпастранс #КМДА #Київрада #геть_Кличка #команда_Левченка #Народовладдя

Geplaatst door Прохор Антоненко op Woensdag 2 september 2020

"На кону" стоїть чимала ділянка автопарку, площею у понад 3 Га, який, як і декілька інших, намагаються проштовхнути під забудову. Як відзначив Прохор Антоненко, цей намір керівництво міської влади намагається втілити в життя вже 3 рік поспіль. А щоб у киян виникало поменше питань щодо "зниклих" за часів мерства Віталія Кличка ділянок, за вказівкою "верхівки" був перероблений офіційний сайт КП "Київпастранс" – звідти прибрали майже всю інформацію КП та, відповідно, і кількість автопарків.

"Нині у місті залишилося всього 4 автопарки. При чому, ділянка на Краснова 25 межує з ділянкою теж у кілька гектарів, яка незаконно пішла під забудову у перший же рік правління Кличка. У 2014 році на бульварі Академіка Вернадського розпочалося незаконне будівництво житлового комплексу "Укрбуду" Максима Микитася – з  2014 по 2016 роки він, взагалі, будувався абсолютно незаконно навіть без землі. Тільки в 2016 році Кличко вирішив протягнути через сесію виділити землю під нього, а далі вони планували розширювати ділянку для подальшої забудови", – підкреслює депутат Київради.

Варто зазначити, пропозицію щодо створення окремого проекту рішення щодо виключно фінансових виплат працівникам транспортних КП, було проігнороване столичним головою.   

Метро на Виноградар, будівництво - фото kyivcity.gov.ua
Метро на Виноградар, будівництво - фото kyivcity.gov.ua

Тимчасові маршрути завдали мільйонних збитків – забудова кінцевої трамваю ставить хрест на розвитку

Одним з показових провальних рішень міської влади є приклад організації курсування тимчасових маршрутів на кінцевій швидкісного трамвая № 3. А Прокладання цих маршрутів було пов'язано зі ще однією скандальною забудовою.

"Внаслідок відсутності діючих автопарків у Святошинському районі, 2 із 3 перших запущених автобусів їздили аж із автопарку № 6 – це окраїна Троєщини. Їм потрібно було проїхати 25 км в одну сторону лише задля того, щоб виїхати на маршрут. І ось на цей нульовий пробіг, ще без пасажирів та виїзду на маршрут, за мінімальними підрахунками, за 1,5 года було витрачено півмільйона гривень – це тільки на паливо, не враховуючи зарплатні та амортизації", – зазначає Прохор Антоненко.   

Громадський транспорт, карантин - фото Знай.ua
Громадський транспорт, карантин - фото Знай.ua

Згодом, у 2018 – 2019 роках, у якості тимчасових маршрутів тут було запущено 37 автобусів. Всі вони їздили з різних районів Києва, більшість з яких – з Троєщини. А, відповідно, сума, витрачена на "нульовий маршрут", сягає  просто космічних масштабів.

Про не менш кричущі наслідки незаконної забудови на кільцевих розворотах громадського транспорту та, зокрема, і кінцевої зупинки швидкісного трамваю № 3, говорять і експерти.

"Вже 3 рік поспіль десятки тисяч киян не можуть доїжджати до Окружної і робити пересадку на транспорт на Окружну і вимушені терпіти незручності, у наслідок абсолютно безумної ідеї будівництва ТРЦ та спробі заробити на домовленості із певним забудовником. До того ж, всередині ТЦ є трамвайна платформа, побудована під довжину існуючих трамваїв. Я не виключаю можливості, що у майбутньому з'явиться необхідність розширювати довжину курсуючих тут трамвайних составів з метою збільшення пропускної системи. Але, обмеживши довжину платформи зведеним ТЦ, ми позбавили киян цієї "опції" – єдиним виходом буде пошук нових, значно дорожчих, технічних рішень, за що знову заплатять кияни", - стверджує експерт транспортної галузі Олександр Красноштан.   

Будівництво на кінцевій зупинці швидкісного трамвая №3 - фото КиевВласть
Будівництво на кінцевій зупинці швидкісного трамвая №3 - фото КиевВласть

Схожа ситуація склалася і біля станції метро "Лісова" на Лівому березі.

"Однією з головних ознак правління мера Віталія Кличка стали варварські забудови, що відбуваються на кільцевих лініях громадського транспорту. Прикладом є станція метро "Лісова", де раніше людина виходила з трамваю та, пройшовши близько 50 м, потрапляла до станції метро. Сьогодні ж кільцеве розворотнє кільце віднесли на 400 метрів далі від "Лісової", а на місті попереднього зручного кільця побудували базар. Фактично столична влада краде щодня по 20 хвилин часу, який вони мають витратити на подолання цього шляху, у тисяч киян. І таких прикладів – чисельна кількість", – наголошує експерт Олександр Красноштан.  

Віталій Кличко, Подільсько-Воскресенський міст - фото з Фейсбук (сторінка В.Кличка)
Віталій Кличко, Подільсько-Воскресенський міст - фото з Фейсбук (сторінка В.Кличка)

У справі фігурує Секретар бюджетної комісії та скандальний екснардеп Микитась

Тож робота Святошинського автопарку по вул. Краснова, 25, який вже кілька років не працює і перебуває у "замороженому режимі", зекономила б мільйони у бюджеті Києва. 

Проте, проштовхування даного рішення відбувається вже впродовж кількох років. В ході першого кола розгляду на транспортній комісії Київради, воно протягом півроку не могло набрати необхідну кількість голосів. Та потім, в решті решт, всі дружно голосували за знищення автопарку – зокрема, і опозиція і "Батьківщина", і "Єдність", і "Самопоміч".

Депутати Київради - транспортна комісія
Депутати Київради - транспортна комісія

Як виявилося, питання щодо будівництва чергових житлових комплексів на його ділянці має пряме відношення до Секретаря Постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку – Георгію Ясинському.

Саме він у 2014 був обраний до Київради за списком від партії "УДАР" та впродовж 2 каденцій поспіль був помічником-консультантом на громадських засадах нардепа 7-го та 8-го скликань від БПП Володимира Ар’єва.

Віталій Кличко, Георгій Ясинський - фото з Фейсбук
Віталій Кличко, Георгій Ясинський - фото з Фейсбук

"Територія з ділянками, де ведеться незаконна забудова, - це округ Секретаря бюджетної комісії, депутат Київради Георгій Ясинський. Разом з цим, він займає посаду заступника генерального директора КП "Київське інвестиційне агентство" – тож він пропихує і, власне, лобіює, забудову автопарку як інвестиційний проект киян. Скоріш за все, це робиться під екснардепа Микитася, тому що поруч знаходяться ще кілька незаконних забудов Микитася", - пояснює член партії "Народовладдя" Прохор Антоненко.

До речі, згідно із декларацією Ясинського, його дохід у 2019 році сягнув позначки у понад 2 млн 75 тис грн.

Борги Київметрополітену штучно збільшено втричі – Кличко "в долі"

Ще одним приводом для примусово-добровільного виведення працівників КП на акції протесту під стіни столичної адміністрації стало гучне підвищення вартості проїзду у київському громадському транспорті до 8 грн, що відбулося влітку 2018 року.

Протести під КМДА, фото: Знай.ua
Протести під КМДА, фото: Знай.ua

Це скандальне підвищення експерти, і політики відверто називають необґрунтованим. Та версія потенційно справжньої причини зльоту тарифів є ще більш цинічною.

"Коли Клично став мером, борг за лізингову закупівлю 100 вагонів метро у " Укррослізингу" за часів попередньої столичної влади складав приблизно 450 млн грн. За роки ж правління Кличка сума була штучно накручена – зокрема, вони програвали навмисно суди та призводили до нарахування пені. Окрім того, КП "Київський метрополітен" своїм договором, які він не має права заключати, прив'язали борг до курсу долара – це відразу збільшило суму десь на 1, 2 млрд грн. В результат загальний борг у 2017 році сягнув позначки 1 млрд 924 млн", – підкреслює Прохор Антоненко.

київське метро, фото: 5 канал
київське метро, фото: 5 канал

Подальший проект рішення голови КМДА Віталія Кличка про закликання Уряду щодо накладання санкцій на російське ТОВ "Укррослізинг" називають відверто "популістичним", оскільки все було записано на офшорні фірми, на які накладені санкції не розповсюджуються.

"Як тоді вдалося з'ясувати у ході журналістських розслідувань, засновниками "Укррослізингу" та його кінцевими бенефіціарами були помічники народних депутатів від партії "УДАР". Згодом компанію "Укррослізинг", що володіла боргами київського метрополітену, викупив олігарх Павло Фурс. А єдиний реальний аргумент підвищення вдвічі вартості проїзду в комунальному транспорті Києва – надання можливості якнайшвидшого виведення Виконавчою службою коштів з арештованих рахунків Київського метрополітену та виведення їх на Фукса. Очевидно, що там була і доля Віталія Кличка", – наголошує столичний депутат, член політичної партії "Народовладдя" Прохор Антоненко.       

Віталій Кличко, Подільсько-Воскресенський міст - фото з Фейсбук (сторінка В.Кличка)
Віталій Кличко, Подільсько-Воскресенський міст - фото з Фейсбук (сторінка В.Кличка)

Ремонт будівлі КП за 2, 4 млн та сумнівний "фаворит" міської влади

Що ж стосується, власне, витрат самого КП "Київпастранс", то суми замовлень на Prozorro у розпал пандемії Covid-19, виділені на ремонт будівель чи, скажімо, запаси припою, що сягають позначки у більш ніж 400 тис до 2 млн грн, відверто вражають.     

Не менш вражаючим фактом є те, що переможцем торгів одного з останніх найдорожчих "лотів" КП стало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНБУД" - офіційно воно з'явилося на ринку у січні 2019 року, а відповідно, є ще зовсім "зеленим", у порівнянні з іншими компаніями.

Проте, саме цьому недержавному ТОВ із мізерним статутним фондом у розмірі 27 тис грн керівництво Київпастрансу надало перевагу. "ГРАНБУД" здобув перемогу на проведення "Капітального ремонт будівель та споруд. Куренівське ТРЕД по вул. Сирецькій, 25-В у Подільському районі м. Києва", вартістю у 2 млн 420 тис 100 грн.

Згідно з інформацією на сайті аналітичної системи youcontrol, його засновником є Тетяна Шуліка, що проживає у м. Ромни Сумської області. А от місцезнаходження реєстраційної справи  – у Печерській районній в м. Києві держадміністрації.

Проте, як вдалося з'ясувати Знай.ua, саме це підприємницьке товариство стало справжнім "фаворитом" серед КП та управлінь київської адміністрації.

Кількість виграних ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНБУД" аукціонів вже сягнула позначки у 14 укладених угод, зірвавши справжній "джекпот" – загальна сума сплачених містом коштів перевалила за 10 млн грн.

Ми і надалі слідкуватимемо за ситуацією в столиці, тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.