Впровадження травневого етапу послаблень карантину та запуск громадського транспорту стали переломним моментом для киян. Останній місяць став для тисяч містян справжнім "дорожнім пеклом" – на додаток до масового виїзду автівок одразу на кількох напрямках був частково обмежений рух, у зв'язку із ремонтом. Занизький темп роботи дорожників та відсутність альтернативних шляхів проїзду, в результаті чого люди щодня вимушені по кілька годин простоювати в заторах, стали останньою краплею. Десятки киян вимагають від столичного голови Віталія Кличка відчитатися за обіцяні, проте й досі недобудовані, транспортні розв'язки, на які пішли мільярди бюджетних коштів. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

Велика кільцева дорога, будівництво - фото Знай.ua
Велика кільцева дорога, будівництво - фото Знай.ua

Люди вимагають припинити "піаритися на ремонтах" і добудувати Окружну

Одним з прикладів "транспортного довгобуду" стала Велика окружна дорога на ділянці від вул. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирській, презентація якої мала відбутися ще на початку 2019 року. Втім, роботи ще й досі тривають.

До речі, цим питанням зацікавилися навіть нардепи, вимагаючи від столичного голови Віталія Кличка пояснень.

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону
Показати ще

Велика кільцева дорога, будівництво - фото Знай.ua
Велика кільцева дорога, будівництво - фото Знай.ua

А з моменту послаблення карантинних обмежень ситуація стала ще більш критичною – годинні простоювання у заторах доводить киян до кипіння.

Тож містяни почали буквально "атакувати" офіційну сторінку мера Києва Віталія Кличка у Фейсбуці потоком скарг та коментарями із вимогами відчитатися за обіцяну Велику окружну, кошторисна вартість якої становить 1, 12 млрд грн.

"Є причина, а наслідок. Причина зносу мостів - відсутність Окружної, яку жоден заходів не побудував. Як наслідок - фури їдуть через столицю, ми дихаємо всі цими вихлопними газами, машини стоять в пробках на мостах і мости на це не розраховані. Всі мости доведеться ремонтувати щороку, якщо не вирішити питання з кільцевої Окружною. Тому не замилюйте очі ремонтами. Це як латати діру в човні жувальною гумкою. Віталій, раунд!", – звертається до мера мешканець столиці Денис Масарський.

Не оминули користувачі і тему майбутніх місцевих виборів, що мають відбутися вже у жовтні.

"В спадок отримали розбиті мости и дороги? Віталій Володимирович, скільки часу ви вже займаєте свою посаду, щоб говорити про спадщину? Але перед виборами ви оживилися і хоча б щось робите", – обурюється місцевий житель Владислав Богатирьов.

"Наш мер піариться на ремонтах об'єктів інфраструктури, які і так повинні постійно підтримуватися в нормальному стані. Але скоро ж вибори", – відзначає киянин Євген Анісімков.

"Віталік, тебе знаєш чому не оберуть? За дикі пробки. Ти подивися на міст Патона. Там відрізали по смузі зліва і справа і ніхто нічого не робить весь цей час. У цих пробках тебе вже просто проклинають", – пише автор одного з коментарів Гамілкар Остапович Барка.

І, звісно ж, не обійшлося без нагадування про ще одну критичну проблему Києва – його масштабну забудову впродовж останніх років.

"А давайте набудуємо ще тисячу житлових комплексів. Тоді проблема з автомобільним трафіком буде вирішена: авто просто не зможуть їздити через кількість. Всі будуть стояти", – обурюється автор одного з коментарів Alexey Alexios Lipiridi.

Люки Шулявського мосту нівечать машини, а перехід – "кімната страхів": "Займайтесь краще спортом"

Скандальне будівництво Шулявського шляхопроводу, яке, напевно, по праву, можна назвати "фіналістом" найгучніших транспортних об'єктів за часів мерства Віталія Кличка, викликає не менше питань від розлючених киян.

"Це все прекрасно. Велику і Малу окружну коли закінчите? А Шулявський шляхопровід, 1 мільярд було витрачено і що? Скоріше б вибори, займайтеся краще спортом. Відкриєте собі приватну боксерську школу та й будете свій досвід передавати учням", – пише один з користувачів Slava Chykal.

"Пан Кличко, Шулявський міст збираєтесь по-людськи доробити? А саме покриття дорожнього полотна в напрямку Індустріального мосту, люки стирчать з асфальту, машини б'ють диски, псують гуму, створюють аварійну обстановку виїжджаючи на зустрічну намагаючись об'їхати стирчать каналізаційні люки, тим самим створюючи аварійну обстановку на шляхопроводі. Ви так урочисто відкрили міст і на радощах половину напрямку мосту залишили без завершального шару дорожнього покриття. Закінчить незавершене!", – звертається до Віталія Кличка киянин Дмитро Кухар.

"А коли відновлять асфальт після будівництва Шулявського моста? До метро страшно підходити - якісь дерев'яні барикади з мерзенним запахом. Пішохідний перехід від метро до Сільпо - кімната страхів. Далі виходимо з переходу - асфальт знято до землі аж до Мак Дональдса і далі до зупинки громадського транспорту на Гетьмана. Пішоходи не беруться до уваги? Міст побудували - відзвітували, а то що розвалили все навколо - це не вважається?", – скаржиться мешканка столиці Ірина Денкова.

Шулявська розв'язка, початок будівельних робіт - 2018 рік
Шулявська розв'язка, початок будівельних робіт - 2018 рік

Та, схоже, побачити обіцяний варіант розв'язки кияни не зможуть ще довго – як з'ясували Знай.ua, експерти не виключають того, що ця реконструкція може затягнутися на роки. При цьому, і так збільшена вдвічі вартості до 1,2 млрд грн, ще зростатиме – як повідомляє транспортний інженер Віктор Петрук, наразі в експертизі все ще лежить проект корегування кошторису до 1 млрд 726 млн грн.

За незручності на Шулявці – "перепрошую": решта промови – про невтішну статистику Covid-19

Єдиним питанням, яке міський голова прокоментував в ході традиційного онлайн прес-брифінгу, стало "руйнівне" покриття на Шулявському мості.

"Тривають підготовчі роботи до асфальтування Шулявського шляхопроводу – там найближчими днями мають облаштувати верхній шар асфальтобетонного покриття. Я перепрошую киян за тимчасові незручності, що будуть на Шулявці в ці дні", – повідомляє мер Києва Віталій Кличко.

Прозвучала також і потенційна відповідь на нещодавні резонансні пред'яви жителів міста щодо роботи деяких нічних клубів в столиці, незважаючи на заборону Уряду працювати після 22.00. Як відзначив Віталій Кличко, днями було зачинено 4 таких заклади.

Віталій Кличко - фото Діани Попової, Фейсбук
Віталій Кличко - фото Діани Попової, Фейсбук

Решта ж інформації стосувалася, переважно, "коронавірусної статистики".

"Кількість мешканців Києва, у яких за минулу добу лабораторно підтвердили захворювання на коронавірус, зросла ще на 118 людей, серед яких 4 медиків. Захворіли 61 жінка, віком від 19 до 93 років, та 4 дівчинки, віком від 1 до років. Також 48 чоловіків, віком від 18 до 84 років, і 5 хлопчиків від 6 до 14 років. До лікарень столиці госпіталізували 17 пацієнтів", – повідомляє мер Києва Віталій Кличко.

Найбільшу кількість випадків виявлено в Дніпровському районі – 24 особи, 17 в Святошинському та 16 в Дарницькому.

карантин в Україні, фото: Уніан
карантин в Україні, фото: Уніан

Загалом, в столиці зафіксований 5590 підтверджених випадків інфікування коронавірусом, 122 людини померло, а одужало за цей час 2033 осіб.

Як відзначив голова КМДА, динаміка розповсюдження хвороби у Києві наразі невтішна, тож повернення більш жорстких карантинних обмежень у майбутньому цілком можлива.

Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.