Під час карантину громадський транспорт Києва змушений був здебільшого простоювати. Зіткнувшись із відсутністю можливості дістатися за місцем призначення, кияни масово пересіли на велосипеди. Однак інфраструктура столиці виявилася непристосованою до такого повороту, передають у сюжеті ТСН.

Зазначається, що кількість велосипедистів у столиці різко подвоїлася. За їхніми словами, у місті мало велодоріжок, а тими, які є, часом небезпечно користуватися.

Багато хто з містян не планує повертатися до маршруток та метро, навіть попри те, що карантин скасували і муніципальний транспорт відновив свою роботу. Лякає містян значне скупчення людей та підвищений ризик зараження коронавірусом.

Приваблює містян і можливість оминути постійні корки, які паралізують основні вулиці міста, і економія на проїзді.

Наразі ж у столиці існує лише один повноцінний веломаршрут, яким можна скористатися, не боячись потрапити під колеса автомобілів, - з Троєщини до центру.

Популярні новини зараз
ТЦК вимагає сувору звітність: чекають дані на людей та машини Пенсії з 1 липня 2025 по-новому: як будуть нараховуватися бали та як це вплине на розмір пенсії У всіх областях України: ТЦК запровадили важливі нововведення для військовозобов'язаних ТЦК підуть з рейдами на ухилянтів: де шукутимуть порушників мобілізації
Показати ще

Мер столиці Віталій Кличко запевняє, що в Києві - майже 100 кілометрів велодоріжок, а ще 17 кілометрів складають смугу громадського транспорту, де «в рамках експерименту дозволено рух на велосипеді».

Нагадаємо, що в ніч з неділі на понеділок, 10 лютого, в місті Бровари під Києвом сталося подвійне ДТП - порожню дорогу з невідомих причин не поділили дві Audi.

Як повідомляв портал "Знай.uа", у вівторок, 11 лютого, у Київській області сталося трагічне ДТП за участю вантажівки і легковика, є загиблі.

Також "Знай.uа" писав, що вівторок у Львові розпочався з аварії - Lexus влетів у припаркований автомобіль патрульної поліції.