Обіцяна киянам глобальна система оплати проїзду в комунальному транспорті KyivSmartCard повинна була почати функціонувати вже з 1 листопада 2019 року. Однак до її повноцінної роботи ще дуже далеко, повідомляє Delo.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНаразі кияни масово скаржаться на недоліки в роботі е-квитка. Не дивлячись на «погрози» скасувати жетони і талони, е-квиток будуть тестувати щонайменше до середини весни 2020 року. До того ж часу скрізь обіцяють встановити обладнання для зчитування і поповнення електронних квитків і одноразових Qr-кодів. Таке обладнання вже обійшлося місту в 460 мільйонів гривень.
За час тестування е-квитка таким способом було сплачено майже 41 мільйон поїздок. Це не так багато, як може здатися – пасажиропотік у Києві набагато більше. Люди, як і раніше, віддають перевагу жетонам та талончикам, особливо ті, хто користуються муніципальним транспортом дуже рідко.
Через обмеження у продажу жетонів у метро утворюються черги, а одноразові QR-коди поки що продають тільки на декількох станціях.
На офіційний сайт е–квитка потрапити складно – він просто не відкривається. Мобільні додатки працюють з перебоями. А за поїздки в метро турнікети іноді знімають з киян більше грошей, ніж слід: за кілька поїздок відразу.
Найгірше, вважають кияни, що не ясно, як транспорт буде працювати, якщо вся система е-квитка раптово дасть збій.
Нагадаємо, у Києві з'явилися маршрутки з валидаторами для оплати проїзду Kyiv Smart Card.
Як повідомляв портал Знай.uа, у Києві відклали запуск є-квитка на громадський транспорт.
Також портал Знай.uа писав, що київське метро знову повернеться до жетонами: що сталося з картками.