Українці знову живуть в умовах регулярних відключень електроенергії. При цьому деякі громадяни одержують рахунки, які й близько не відповідають рівню споживання. У компанії YASNO розповіли чому так відбувається.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗавищені платіжки за електроенергію – не рідкість. Про це свідчать неодноразові скарги споживачів.
Як заявляють у YASNO, проблеми з нарахуваннями можуть виникати у громадян, які не дотримуються алгоритму подачі даних за спожиту електроенергію.
Так, передавати показники лічильника потрібно в останні 2 дні місяця і перші 3 дні наступного. Наприклад, якщо споживач передає дані 27 числа, а у місяці 31 день, то постачальник не знає, скільки електроенергії було спожито за 4 дні, що залишилися.
У такому разі оператор системи розподілу бере дані за 4 дні, але минулого року і за ними розраховує платіжку. Звичайно, рівень споживання може не відповідати фактичному.
"До речі, це також відповідь на питання: "Чому платіжка велика, якщо протягом місяця кожен день були відключення?" Все це може відбуватися через показання, які подали невчасно", - відзначили у YASNO.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, оплата гальмує, а папірці шлють: у YASNO порадили вирішення частої проблеми.
Також наш портал інформував, що українців пропонують штрафувати за несплату електроенергії: 50 тисяч гривень і не менше.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, платіжки за світло розраховуватимуть за різними коефіцієнтами: кому дадуть шанс заощадити.