В Україні помітили підвищений інтерес до шопінгу та покупок їжі, що наближається до рівнів довоєнної кризи. Незважаючи на це, багато хто все ще намагається економити, особливо на одязі та техніці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОпитування показують, що економія залишається пріоритетом для українців. Вона коливається залежно від категорії товарів та охоплює від 41% до 77% населення країни.
Онлайн-магазини стали невід'ємною частиною повсякденних покупок для українців, оскільки це доступно та заощаджує час.
У сегменті продуктів харчування, який становить значну частину бюджету українців, зростання видатків можна побачити у 32% споживачів. Близько 47% жителів країни вважають за краще купувати продукти харчування наперед, а 43% роблять те саме з ліками.
Зміни торкаються і харчових звичок українців, що проявляється у скороченні відвідувань ресторанів та барів у 2023 році. Цифри показують, що 55% опитаних роблять це набагато рідше.
Щодо розподілу бюджету, то українці витрачають більше половини своїх фінансів на продукти харчування та обов'язкові платежі. Дивно, наші витрати на ці категорії у понад два рази (66%) перевищують середній світовий рівень.
Варто зазначити, що Україна є єдиною із досліджених країн, де витрати на цю категорію перевищують 50%.
Порівняно з іншими країнами, українці виділяють значно менше коштів на розваги, відпочинок та туризм, лише 2% свого бюджету, тоді як у Німеччині, США та Канаді ця цифра в рази вища.
На електроніку, побутову техніку та товари українці виділяють лише 2% свого бюджету. На відміну від них, жителі Німеччини, США та ПАР витрачають на ці товари значно більше.
Українці вважають за краще скорочувати витрати на одяг та взуття (77%), товари для дому (73%), косметику (70%), продукти харчування (67%) та електроніку (65%).
Раніше Знай.ua стало відомо про те, чому будинки гріють, коли на вулиці вже тепло: українцям дали шокуючу відповідь
Вам буде цікаво дізнатися, за тиждень на ринку продуктів - обвал цін: чим тепер можна порадувати свій голодний животик