Українці мають можливість оскаржити надані комунальні послуги. Наприклад, не платити за холодні батареї у опалювальний сезон чи гарячу воду, яка насправді ледь тепла.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.
Нерідко споживачі скаржаться, що у розпал опалювального сезону їх батареї ледь теплі, а рахунки приходять із "космічними" нарахуваннями. Бувають нюанси й з іншими комунальними послугами. Нерідко постачальники самі ініціюють перерахунок, але бувають тупикові ситуації.
Держпродспоживслужба відновлює позапланові перевірки підприємств, що надають комунальні послуги. Водночас українцям нагадують, що підставою для перевірки може стати звернення споживача.
Так, якщо у споживача з'явилися вагомі причини сумніватися в якості наданих послуг, їх можна оскаржити. Найчастіше проводиться перерахунок за період, коли послуги надавалися не в повному обсязі чи неналежної якості.
Подати звернення до Держпродспоживслужби у своєму регіоні можна листом, електронною поштою або звернувшись по телефону.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, прогнози не на користь гаманців споживачів: як може змінитися тариф на електроенергію.
Також наш портал інформував, без субсидії вам не вижити: масштабне підвищення тарифів може відбутися вже у квітні.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, комуналку, пальне та продукти харчування: як подорожчало життя українців за два роки повномасштабного вторгнення.