Сплата комуналки - непроста справа: то зміниться постачальник, то з'явиться додаткова платіжка. Не завжди за щоденними турботами встигаєш дізнаватися про зміни, а потім у середині місяця приходять "драконівські" рахунки.

Як не "накрутити" зайвого у своїх платіжках розповіли у YASNO.

У компанії розвінчали популярні міфи, у які вірять споживачі і постійно дивуються отриманим у платіжках цифрам.

Лічильник світла, скріншот: YouTube
Лічильник світла, скріншот: YouTube

1. Якщо я не проживаю в квартирі, то я не повинен передавати показання.

Популярні новини зараз
Індексація зарплат в Україні: коли чекати і на скільки перерахують виплати в 2024 році Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду Гороскоп на травень-2024 для всіх знаків Зодіаку: звільнення Тільців, витрати Стрільців та полегшення Водоліїв Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти
Показати ще

Справа у тому, що якщо споживач щомісячно не передає показання електролічильника, то нарахування платіжок відбувається за середньодобовим споживанням.

У тому випадку, якщо ви не проживаєте у квартирі, ви можете про це повідомити оператора системи розподілу або подати йому заявку на припинення постачання, або щомісяця передавати одні й ті самі дані.

2. Я передав покази 28 числа (за два-три дні до старту періоду передачі показань)/4 числа (на наступний день після закінчення періоду передачі показань), а мені нарахували зайве.

У компанії пояснюють, що оператор системи розподілу розраховує електроенергію за один календарний місяць, та приймає показання лічильника за два дні до закінчення поточного місяця та протягом 1-3 числа наступного місяця.

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

Після визначениого терміну, ОСР передає інформацію у YASNO, яка вже безпосередньо рахує платіжки. Тому для того, щоб уникнути різних розбіжностей, краще подавати показники лічильників у відведені 5 днів.

3. Я передав показання, а ви в особистому кабінеті зовсім інші показання.

Така ситуація може виникнути лише у випадку, якщо клієнт випадково ввів показання менші за фактичні, або якщо працівники оператора системи розподілу під час контрольного зняття показань лічильника зафіксували дані, які відрізняються від тих, що передав клієнт.

Тому у компанії зауважують, що варто передавати лише реальні показання вашого лічильника.

"Не варто їх зменшувати або збільшувати, оскільки це може призвести до нарахувань, які не будуть відповідати вашим очікуванням", - додають у YASNO.

Нагадаємо, споживачам дали лише кілька днів: енергетики зробили важливу заяву.

Раніше повідомлялося, прем'єр-міністр натякнув, чи чекати зростання тарифу на світ - не зараз, але вже скоро.

Також, в обленерго попередили споживачів: "Стосується власників...".