Нерідко українці скаржаться, що їм із запізненням надсилають платіжки за спожитий газ. Втім, у деяких випадках паперові рахунки можуть зовсім не надходити. Чому так відбувається, розповіли фахівці газопостачальної компанії "Нафтогаз".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПаперові платіжки за спожитий газ надходять споживачам щомісяця після 20 числа. За їх доставку відповідає оператор поштового зв'язку "Укрпошта". У деяких випадках клієнти скаржаться, що зовсім перестали отримувати рахунки.
В "Нафтогазі" пояснили, що паперові платіжки не надходитимуть у трьох випадках:
- клієнт має переплату за газ;
- клієнт сплатив до 12 числа;
- клієнт відмовився від паперового рахунку.
Споживачам нагадали, що в особистому кабінеті можуть самостійно вибрати тип рахунку, який хочуть отримувати. Наприклад, можна не чекати листоноші з паперовою платіжкою, а отримувати її на електронну пошту.
"Також Ви можете зареєструватися в особистому кабінеті і в налаштуваннях змінити тип рахунку, щоб він надходив або в особистий кабінет, або на електронну пошту для вашої зручності", - повідомили в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як залишитися з грошима і без зайвих цифр у платіжках: газовики пояснили, що потрібно зробити.
Також наш портал інформував, популярний спосіб передачі показників може не працювати: в "Нафтогазі" підказали, як це швидко виправити.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці платитимуть за газ по-новому: до мешканців трьох регіонів звернулися з важливим попередженням.