Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже показовою історією від одного з клієнтів компанії "Yasno".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що одного "прекрасного" моменту українці можуть виявити той факт, що лічильник електрики перестав вважати денні показники. Це стосується саме двоонного пристрою обліку електроенергії.
Про це стало відомо завдяки відповіді представників компанії Yasno в соціальній мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії поставив питання такого плану: "Була звірка з Ясно, що двозонний лічильник не передає денні показники, як таке можливо? Викликати майстри?".
У свою чергу, представники компанії надали відповідь про те, що не всі багатозонні лічильники передають дані дистанційно.
"Якщо ж у вашому будинку була система, яка автоматично фіксувала та відправляла дані, а зараз вона не працює, то щоб налагодити її, потрібно звернутися до вашого оператора системи розподілу".
Також варто звернути увагу, чи є контакти операторів системи розподілу на сайті компанії "Yasno" - ось тут: https://yasno.com.ua/contacts-osr.
Нагадаємо, "Гудять про підвищення": у "Yasno" розповіли, кому в листопаді доведеться платити за світло більше.
Раніше повідомлялося, "Накладу на себе руки": українка у розпачі через високі ціни на електроенергію.
Також, "Терорізуйте терориста": українці показали, куди "Нафтогазу" пересилати платежі з боргами.