Українці скаржаться, що, крім оплати за спожиту електроенергію, з них намагаються виманити гроші на модернізацію лічильників. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на facebook-сторінці YASNO.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка YASNO обурилася, що компанія-постачальник за гроші пропонує модернізувати електролічильник, а саме встановити двозонний чи тризонний прилад обліку. Українка зазначила, що споживач, який платить за електроенергію, не повинен доплачувати за лічильник.
"Ну, по-перше, лічильник - це обладнання вашої системи і платити за нього споживач взагалі не має, а по друге, якщо ви вже модернізуєте лічильники, то це вже зроблено за кошт вже сплачений за послугу", - обурилася клієнтка.
Фахівці YASNO пояснили клієнтці, що існує програма безкоштовної заміни старих лічильників, але список домогосподарств, які потрапляють до неї, визначає оператор системи розподілу. У той самий час споживачі, які хочуть чекати своєї черги можуть поміняти лічильник власним коштом.
"Безкоштовна заміна лічильників на двозонні проводиться за інвестиційною програмою операторів системи розподілу (ОСР). Чи встановлюватимуть даний лічильник на вашу адресу, ви можете дізнатися, звернувшись до вашого ОСР", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у "Yasno" підказали, як відчутно заощадити на комуналці: сума у платіжці буде на 50% нижчою.
Також наш портал інформував, борг з'являється знову: українка стверджує, що Yasno нараховує плату за відключений лічильник.
Крім того, ми писали, "Оформити відшкодування": в "Yasno" українцям підказали, як вирішити проблему рахунків за світло.