Українцям масово змінюють електролічильники. Замість приладів старого зразка - двозонні або, так звані, "розумні" лічильники. Вони автоматично передають показники споживання, а також іншу корисну інформацію, наприклад, про відсутність електрики, перевантаження мережі, втрати, несправність приладу та інші проблеми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа ідеєю, нові прилади повинні полегшити життя споживачам, але багато хто з них незадоволений якістю, тому залишає скарги "Yasno".
Одна українка заявила, що їй встановили новий лічильник "примусово", при цьому їй так само доводиться самостійно передавати показники лічильника.
"2 роки тому мені примусово і погрозами встановили лічильник Nik c GPRS модулем... Це при тому, що попередньо я придбала у компанії Yasno пакет економії, і встановила за свій рахунок лічильник Nik БЕЗ GPRS-модуля (в нашому домі він не працював тоді). На сьогоднішній день, у мене є непотрібний лічильник, і лічильник, який не передає показники. Я все одно повинна робити це руками. У вас хоч якась логіка таких рішень?" - написала вона.
Це не єдина скарга. Інший споживач зіткнувся з такою самою проблемою. Він установив двозонний лічильник за власний рахунок, але йому нав'язали установку іншого.
"Добровільно примусово" з погрозами та листами у поштовій скриньці, встановили типу який сам повинен передавати показники. Передавав показники він сам аж ОДИН раз. Перший місяць. А тепер ніфіга не передає. Передаю вручну. Так і цього їм мало. Все одно нарахували мені того місяця неіснуючі 1800к8т", - скаржиться чоловік.
Нагадаємо, переплата, перевірка та передача показників лічильника: газовики вказали на важливі нюанси
Раніше ми писали про те, що залишився один день: енергетики звернулися до українців
Як повідомляв Знай.ua, у YASNO показали, як перейти на більш вигідний тариф за світло