Зі зміною постачальника газу, багато українців зіткнулися з купою питань та проблем. Це стосується й платіжок, реквізитів для оплати, боргами та переплатою.

До компанії "Нафтогаз" звернулася схвильована клієнтка компанії з питанням про переплату. Жінка стверджує, що за доставку газу заплатила за рік вперед, але постачальника газу змінили, а гроші залишилися там. Тому в неї виникло запитання, як же повернути переплачені гроші.

"За доставку заплатили за цілий рік наперед. Показники передавали на 104.юа.Тепер змінився постачальник. Як повернути переплату?" клієнтка

Платіжка за газ. Фото: скрін youtube
Платіжка за газ. Фото: скрін youtube

Представники "Нафтогазу" надали детальну інструкцію для громадянки та розповіли куди звертатися та які документи при собі мати. Для вирішення цього питання, жінці порадили звернутися до найближчого центру обслуговування споживачів, щоб подати відповідну заяву в письмовому вигляді. При зверненні до центру з собою потрібно мати квитанції про оплату послуг, копію ідентифікаційного коду, паспорта або картки ID та довідку з банківської установи про реквізити, куди зараховуватимуться гроші.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: "Газмережі" попередили клієнтів – що потрібно зробити кожному Спека відступає, насувається різке похолодання: синоптики приголомшили новим прогнозом Термін до 31 грудня: пенсіонерів закликали зробити це, щоб не втратити пенсію "Території не повернемо": українців закликали готуватися до другої війни
Показати ще

Перелік адрес центрів обслуговування можна знайти у відкритих джерелах інформації.

Звернення до "Нафтогазу". Фото: скрін
Звернення до "Нафтогазу". Фото: скрін
Звернення до Нафтогазу. Фото: скрін

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, стосується всіх споживачів: "Нафтогаз" поділився важливою інструкцією

Раніше портал Знай інформував, українцям шлють платіжки від кількох постачальників: як виправити проблему

Також наш портал повідомляв, "Нафтогаз" попередив українців: що потрібно встигнути зробити до початку опалювального сезону