До "Нафтогазу" нерідко звертаються споживачі зі скаргою, що їм нарахували більше кубів, ніж вони споживали за певний період. Чому так відбувається і як цього уникнути, розповіли на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі Facebook.

У "Нафтогазі" наголосили, що клієнти все частіше почали скаржитися на зайві кубометри, які нараховують у платіжках. Здебільшого такі неприємні інциденти трапляються зі споживачами, які з тієї чи іншої причини не передавали показники газового лічильника.

Газовий лічильник. Фото: скрін youtube
Газовий лічильник. Фото: скрін youtube

Коли домогосподарство не повідомляє про обсяги спожитого блакитного палива, розрахунки проводяться на основі місячного обсягу споживання за аналогічний період минулого року. Звичайно, сума може відчутно відрізнятися від реальної.

Фахівці "Нафтогазу" зазначають, що запобігти некоректним нарахуванням можна, якщо регулярно передавати показники, навіть якщо вдома ніхто не живе і газ не споживається.

Популярні новини зараз
Ухилянтам готують посилені санкції від ТЦК Мобілізація чоловіків 50-60 років: кого забирають не дивлячись на вік ПриватБанк зробив термінову заяву для своїх клієнтів: швидше перевіряйте Виплату пенсії тихенько припинять: у ПФУ попередили про жорстке нововведення
Показати ще

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

"Щоб нараховані обсяги газу збігалися з реальним споживанням, передавайте показання лічильників вчасно - з 28 по 5 число щомісяця. Якщо ви тимчасово не проживаєте в будинку і не користувалися газом, передавайте щомісяця фактичні постійні покази", - порекомендували у компанії.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати та гроші здерти".

Також наш портал інформував, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.

Крім того, ми писали, брати квитанції та бігти на "розбірки"? У "Нафтогазі" розповіли, що робити у разі переплати за газ.