До "Нафтогазу" нерідко звертаються споживачі зі скаргою, що їм нарахували більше кубів, ніж вони споживали за певний період. Чому так відбувається і як цього уникнути, розповіли на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі Facebook.

У "Нафтогазі" наголосили, що клієнти все частіше почали скаржитися на зайві кубометри, які нараховують у платіжках. Здебільшого такі неприємні інциденти трапляються зі споживачами, які з тієї чи іншої причини не передавали показники газового лічильника.

Газовий лічильник. Фото: скрін youtube
Газовий лічильник. Фото: скрін youtube

Коли домогосподарство не повідомляє про обсяги спожитого блакитного палива, розрахунки проводяться на основі місячного обсягу споживання за аналогічний період минулого року. Звичайно, сума може відчутно відрізнятися від реальної.

Фахівці "Нафтогазу" зазначають, що запобігти некоректним нарахуванням можна, якщо регулярно передавати показники, навіть якщо вдома ніхто не живе і газ не споживається.

Популярні новини зараз
Коли нарешті закінчиться війна в Україні? Відома мольфарка дала несподіваний прогноз до 2026 року Держава "розщедриться", але не для всіх: кому підвищать пенсії одразу на 20% Ухилянтів можуть позбавити прописки: про які правила варто знати Пільги перетворяться на борги: змусять повернути все до копійки
Показати ще

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

"Щоб нараховані обсяги газу збігалися з реальним споживанням, передавайте показання лічильників вчасно - з 28 по 5 число щомісяця. Якщо ви тимчасово не проживаєте в будинку і не користувалися газом, передавайте щомісяця фактичні постійні покази", - порекомендували у компанії.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати та гроші здерти".

Також наш портал інформував, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.

Крім того, ми писали, брати квитанції та бігти на "розбірки"? У "Нафтогазі" розповіли, що робити у разі переплати за газ.