Компанія "Нафтогаз" часто публікує актуальну інформацію на своїх сторінках в соціальних мережах. Окрім цього представники компанії відповідають і на питання споживачів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗ введенням передачі даних у користувачів виникає багато питань. Одна з клієнток газопостачальної компанії, попросила пояснити як додати фото з показниками лічильника та як саме приєднати рахунок іншої квартири.
Фахівці "Нафтогазу" пояснили жінці декілька важливих моментів, які необхідно врахувати. По-перше, для передачі показників даних через сервіс компанії, послуги з постачання газу повинні надаватися однією з філій компаній. Наразі у "Нафтогаз" є декілька філій в різних регіонах України.
Щоб передати показник лічильника до компанії, необхідно вказати дані в друкованому варіанті. Тобто, фото самого пристрою не потрібно, а достатньо вказати комбінацію цифр, які зображені в момент передачі показників. Зробити це можна в чат-боті компанії або ж через особистий кабінет на сайті "Нафтогаз". Вказати дані для декількох особових рахунків можна двома способами. В чат-боті GASUA: вказується окремо кожен показник для відповідного особового рахунку. На сайті "Нафтогаз": 1 особистий кабінет - 1 особовий рахунок. Тому, якщо ви надаєте дані лічильника кількох домогосподарств, то для кожного потрібно створити новий кабінет. Тому можна надавати не тільки свої показники, а й сусідів та друзів.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати і гроші здерти"
Раніше портал Знай інформував, "Передам, як раніше": українці помітили дивне у платіжках за газ
Також наш портал повідомляв, "Нафтогаз" закликав зробити це до 5 жовтня: хто не встигне – пошкодує