Українка поскаржилася, що передача показників газового лічильника перетворилася на справжні муки, а її батькам надсилають одразу кілька платіжок, у яких легко заплутатися. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці "Нафтогазу" у facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка "Нафтогазу" заявила, що передача показників стала справжнім випробуванням, оскільки система не сприймає дані, а працівники компанії до цього ніяк не допомагали.
"Передати показники не можна. Ніде не проходить ні особовий рахунок, ні код ЕІС. Оператор відправляє в чат боти... але там теж пише, що дані введені невірно... хоча все копіюю за квитанцією", - повідомила українка.
За словами жінки, це не єдина проблема. Вона стверджує, що її батьки отримали відразу три платіжки за газ, через що заплуталися і здійснили переплату.
"Люди добрі, може досить знущатися? Раніше спокійно передавала покази і за себе і за старих, які через свій вік не можуть робити цього. Тепер їм прийшли три квитанції. Не розібралися, заплатили наперед... заплутати і гроші здерти, тут у вас добре виходить", - поскаржилася клієнтка.
Раніше портал Знай повідомляв, ніхто не проживає, а платіжки за транспортування газу приходять: у "Нафтогазі" розповіли, чи потрібно платити.
Також наш портал інформував, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.
Крім того, ми писали, брати квитанції та бігти на "розбірки"? У "Нафтогазі" розповіли, що робити у разі переплати за газ.