Один із найбільших українських банків, який досі користується популярністю серед мешканців великих міст - "Sense bank", продовжує підносити своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".

Цього разу уважний клієнт банку зауважив, що з його рахунку почали знімати "невідомі" комісії кілька сотень гривень. Важливо наголосити на тому факті, що умовами контрактанта такі списання не передбачені.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Sense bank", скріншот: YouTube
"Sense bank", скріншот: YouTube

"Доброго дня! Відбулася наступна ситуація. Я знімав гроші з картки red cash призначеної для зняття готівки без комісії. На момент зняття, у додатку sence відображалися лише кредитні гроші, а саме 13512 грн. Після чого я зняв спочатку 10 тисяч, потім 3000, після ще 500.

Популярні новини зараз
"Бабине літо" восени у 2025 році: коли чекати теплу паузу без дощів і заморозків "Ощадбанк" попередив про масштабне нововведення Перевірте свій стаж: пенсіонерам призначать майже 500 грн доплати В Україні визначили,в якому віці не можна сідати за кермо: що змінилося для водіїв
Показати ще

Яке ж було моє здивування, коли я побачив, що в додатку знялися 20 грн комісії. Після чого я звернувся до чату підтримку з питанням про компенсацію.

Згодом я виявив, що зняли ще 367,30 грн. Про що я також повідомив співробітників банку в чаті, на що мені відповіли, що врахують і цей момент. Через 3 дні мені компенсують 20 грн, а ось решту відмовляються. Прошу мені компенсувати суму, якої бракує. Дякую.", - пише незадоволений клієнт "Sense bank".

Відгук невдоволеного клієнта "Sense bank", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "Sense bank", скріншот: Minfin

Нагадаємо, Monobank залишив українців без заробітної плати: "Збільшує капітал за рахунок чужих коштів".

Раніше повідомлялося, Monobank придбав новий сервіс: що зміниться для клієнтів/

Також, "Гроші не прийшли": клієнти "Monobank" стали жертвами великого збою, пропадає по 8 тисяч.