Багато українців встановлюють двозонні лічильники з метою заощадити, адже платіжки нараховуються за двома тарифами – денним та нічним, що на 50% менше. Втім, не у всіх виходить платити менше. З відповідною скаргою до YASNO звернулася клієнтка.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка заявила, що придбала двозонний лічильник, проте після встановлення виявила, що тарифікація ведеться, як і раніше – за одним тарифом.
"Встановила двозонний лічильник купивши послугу Розумний Вват. Це було понад 3 роки тому. Київ. Платежі по двозонному лічильнику не перерахували. Двічі подавала заявку по телефону – жодної реакції", - поділилася клієнтка.
Жінка обурилася тим, що замість обіцяної економії зазнала лише додаткових витрат на покупку пристрою і дуже розчарувалася.
"Навіщо тоді я купувала і встановлювала двозонний лічильник, щоб так само платити за однозонним тарифом? Обіцяєте одне, а за фактом виходить, що все залишилося без змін. Крім витрат на новий лічильник і кілька ламп економок, які йшли в наборі Розумний Вват", - поскаржилася українка.
Раніше портал Знай повідомляв, українців закликали перевірити лічильники холодної та гарячої води: щоб не прийшли "космічні" платіжки.
Також наш портал інформував, здирають удвічі більше грошей: українці в люті через те, що YASNO завищує суми у платіжках.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, менше споживаємо, але суми у платіжках не змінюються? Кому насправді вигідна економія українців на комуналці.