Одна з клієнток Приватбанку звернулася до представників фінансової установи, з проблемою блокуванням карти.

Жінка розповіла, що в один з днів зайшла в мобільний додаток банку та побачила, що карта заблокована. Вона відразу ж зателефонувала за номером, але її повідомили, що контракт з нею розірвали. При тому, що на банківському рахунку були заощадження, та картка була єдиною, куди надходила допомога на дитину.

Відгук клієнтки. Фото: скрін

За словами жінки така ситуація склалася не тільки в неї, а й багатьох пенсіонерів, які живуть в тимчасово окупованій частині країні - Енергодарі. І вони просто не в змозі щось самі вирішити з блокуванням рахунків.

У відповідь банк запропонував перевести залишки з рахунку на банківський рахунок іншого банку. Для цього необхідно взяти пакет документів та звернутися до найближчого відділення. Однак фінансова установа не врахувала, що клієнтка знаходиться на тимчасово окупованій території України, де не працюють банки, послуги пошти.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

Відповідь банка. Фото: скрін

Одна з коментаторів зазначила, що Приватбанк залишив лише два шляхи: або виїхати на контрольовану частину країни або чекати, поки територія, де проживає жінка опиниться під контролем України.

Коментарі під відгуком. Фото: скрін

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Приват" покарав українця за 200 гривень боргу: "Жлобський банк"

Раніше портал Знай інформував, "ПриватБанк" залишив українку без грошей, і додав до "чорного списку" - навіть колишні так не роблять: "Дуже прикро..."!

Також наш портал повідомляв, такої щедрості українці ще не бачили: ПриватБанк нагородить клієнтів із картками Mastercard