Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який користується популярністю завдяки своїй величезній мережі банкоматів та терміналів поповнення по всій країні, продовжує подавати неприємні "сюрпризи".

На цей раз незадоволена клієнтка заявила, що банк може несподівано заблокувати рахунки навіть тих клієнтів, які ніколи не мали боргових зобов'язань.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі MInfin, у розділі для відгуків.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Одним "прекрасним" вранці, заходжу в додаток приват24 і бачу, що моя карта обмежена, намагаюся зв'язатися з оператором, на що отримую відповідь: "чекайте, з'ясовуються обставини, проводиться перевірка коштів, що надходили на ваш рахунок, наш спеціаліст зв'яжеться з вами для врегулювання питання".

Популярні новини зараз
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

А наступного дня я вже не змогла увійти до програми. Зв'язалася з оператором в онлайн-чаті, пройшла верифікацію, а оператор відповів, що, на жаль, я не є клієнтом банку і доступ до приват24 заблокований. На запитання, яка причина розірвання договору? Єдина відповідь – рішення банку! На рахунках залишилася чимала сума, це все мої заощадження на сьогодні, на прохання переказати кошти онлайн на рахунок іншого банку відмовили, тільки особисто потрібно прибути до відділення ПриватБанку.

Не захотіли навіть піти на зустріч у такий скрутний час, бо я перебуваю на тимчасово окупованій території і я не маю можливості, а тим паче таких засобів, щоб подолати тисячі кілометрів, щоб з'явитися у відділенні!

Дуже прикро, адже я клієнт ПриватБанку вже багато років, жодних боргових зобов'язань не маю, чому не вийшли на зв'язок і не пояснили, які саме платежі викликали підозру і навіть не намагалися з'ясувати обставини цих підозрілих переказів, не зрозуміло. Вважаю, що можна було врегулювати проблему, а не приймати категоричне рішення про розірвання договору.", - пише незадоволена клієнтка "ПриватБанку".

Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, Національний банк блокуватиме карти громадян: які причини.

Раніше повідомлялося, сплатив комуналку – отримав 50 тисяч: українцям виплатять гроші за використання "Приват24".

Також, українці можуть не виплачувати кредит, а просто відмовитися від нього: НБУ розповіли про лазівку, яку не всі знають.