Один із найбільших українських банків "Sense bank", який раніше називався "Альфа", потроху відходить від скандалу із закордонними спостерігачами, які отримували величезні гроші за те, що навіть не перебували в Україні, але нібито в ньому працювали.

Цього разу уважний клієнт банку помітив, що фінустанова закриває депозит, а після тихо відкриває кредит.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта банку на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Sense bank", скріншот: YouTube
"Sense bank", скріншот: YouTube

"У 2021 році закрив у банку депозит. Перед відходом з відділення банку запитував у оператора, чи все у мене закрито, щоб не було жодних до мене питань (завжди так роблю після закриття депозиту в банках), бо подальшу співпрацю не планував".

Популярні новини зараз
Елітні татусі із синами "раптово" стали інвалідами: викрито схему "ухилення" від ТЦК Зміни у військовому обліку: українським чоловікам видадуть новий документ ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки "Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються
Показати ще

Була відповідь, мовляв не хвилюйтеся, у вас все добре, ніяких зобов'язань у вас немає. У 2023 році зателефонував на сапорт з метою дізнатися про поточні відсоткові ставки за депозитами. Протягом діалогу, на сапорті мені повідомляють, що маю заборгованість перед банком. Пояснили таке: після закриття депозиту у 2021 році у мене залишилася заборгованість за SMS банкінг (про яку мені ніхто не повідомляв, і я не знав, що маю таку платну послугу).

Згодом система банку автоматично, тобто в односторонньому порядку, оформила договір на відкриття, нібито мною, КРЕДИТу. І як результат, сума «заборгованості» зростає рік у рік.

СХЕМА така — створити приховану заборгованість клієнта банку, на виході сказати клієнту, що він нічого не винен, і відкрити на нього кредит. При цьому не повідомляти клієнта про заборгованість, адже чим довше він не знає, тим більше буде винен.

Щоб представники банку не мали ілюзій, що ця ситуація — наговори чи спотворені факти, прикладаю номер відправленого запиту на бек офіс 1-43294815956, який був успішно відхилений банком.

Люди повинні знати, на які ризики йдуть зв'язуючись з вами! Успішних вам махінацій!", - поділився своєю неприємною ситуацією клієнт банку.

Відгук невдоволеного клієнта "Sense bank", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "Sense bank", скріншот: Minfin

Нагадаємо, ніхто нічого не прощатиме? Клієнти "Sense bank", які виплатили кредити, зрозуміли, що стали боржниками.

Раніше повідомлялося, Monobank разом із АТБ створили спеціальну карту, яка дає додаткові знижки.

Також, "Місяць перевіряють, морозять гроші...": клієнти Monobank опинилися у складній ситуації.