Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує псувати нерви своїм клієнтам неприємними фінансовими "сюрпризами".
Цього разу уважна клієнтка "Ощадбанку" зауважила, що з її картки, яка в одному з онлайн-сервісів вважалася "додатковою", було списано по 3 грн, і такий випадок був далеко не поодиноким.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"Так трапилося, що на картці будь-якого банку, з якою я здійснюю платежі за ОТТ-медіасервіс на момент оплати не було коштів (забула поповнити картку).
У моєму особистому кабінеті медіасервісу на моє ж лихо чомусь як додаткова карта для оплати збереглася карта Ощадбанку (мабуть, колись нею оплачувала). На той час на картці було майже 9 гривень.
Кошти за користування сервісом щомісяця списуються автоматично. Ось і цей місяць із картки Ощадбанку, як додаткової картки для оплати, намагалося провести списання коштів. Що цікаво, що коштів не було, а двічі списалася комісія по 3 гривні.
Це як? За що банк взяв комісію, якщо оплату здійснено не було? Починаю погоджуватись з попередніми коментарями, що це найгірший банк України.", — поділилася неприємною історією незадоволена клієнтка "Ощадбанку".

Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin