Українка знімала гроші з картки через банкомат ПриватБанку та через збій втратила 15 тисяч гривень. У фінустанові розбиратися у проблемі, за її словами, не хочуть. Відповідну скаргу жінка опублікувала на порталі Мінфіну.

Українка розповіла, що вирішила скористатися банкоматом ПриватБанку та зняти кошти з картки іншого банку. У процесі стався збій і не видано жодної купюри, проте гроші списалися з рахунку.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Знімала 15000 гривень із картки укргазбанку. Банкомат видав технічну помилку, гроші з картки списало, а банкомат їх так і не видав", - поділилася жінка.

Українка зазначила, що звернулася за допомогою до ПриватБанку та банку, який випустив картку, втім, гроші їй так і не повернули.

Популярні новини зараз
Весь світ буде шокований: відомий астролог спрогнозував, чим закінчиться війна в Україні Мінімальні пенсії з 1 липня: чи збільшать виплати пенсіонерам "Критична" сума – 5000 гривень: банки встановлюють тотальний контроль за клієнтами ТЦК змінили тактику пошуку ухилянтів: на яких оголошеннях ловлять українців
Показати ще

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Зверталася в обидва банки, у приваті сказали, що це не їхня проблема, бо карта іншого банку, але проблема саме в банкоматі. Вже минуло 6 днів, кошти так і не повернулися", - обурилася українка.

У ПриватБанку відреагували на скаргу та рекомендували звернутися до банку, який випустив картку та написати заяву на повернення коштів.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через "скасування операції": допоможе тільки блок у Приват24.

Також наш портал інформував, "Йде війна і так важко": українка втратила тисячі гривень через "глюк" у ПриватБанку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Комусь вигідно...": українці підозрюють "Ощадбанк" у прямій роботі з шахраями, люди не встигають міняти карти.