Для наших читачів, які з великою відповідальністю ставляться до своїх платіжок за комуналкою, є важливим нагадуванням. Багато українців скаржаться, що ніяк не можуть розібратися з показниками лічильників, і як їх необхідно правильно передавати, і що робити, якщо випадково було передано неправильні показники.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ компанії "Київтеплоенерго" поділилися схемою дій, які необхідно вжити, якщо хтось упродовж тривалого часу не передавав показники лічильників гарячої води або внесли неправдиву інформацію.
Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби підприємства "Київтеплоенерго" у мережі Telegram.
За словами експертів, у такому разі краще провести контрольне зняття показань (КЗП) приладу обліку та зафіксувати фактичне споживання тепла. Актуальні дані є підставою для проведення перерахунку за отримані послуги.
КЗУ можна замовити онлайн до Комунального концерну "Центр комунального сервісу" за посиланням: ( https://cks.com.ua/remote ) або за телефоном (044) 247-40-40.
При цьому "Київтеплоенерго" підготували коротку інструкцію на відео про те, як дистанційно замовити послугу.
Контрольне зняття здійснюють уповноважені на це працівники Київтеплоенерго.
Нагадаємо, у Києві відключили опалення для 95% будинків, але деякі батареї ще не охолонули: хто залишився з теплом.
Раніше повідомлялося, закінчення опалювального сезону: експерт закликає робити це вже зараз.
Також, як змінилися суми в платіжках за темний місяць у країні: чи вплинув блекаут на комуналку в листопаді.