Для наших читачів, які з великою відповідальністю ставляться до своїх платіжок за комуналкою, є важливим нагадуванням. Багато українців скаржаться, що ніяк не можуть розібратися з показниками лічильників, і як їх необхідно правильно передавати, і що робити, якщо випадково було передано неправильні показники.

У компанії "Київтеплоенерго" поділилися схемою дій, які необхідно вжити, якщо хтось упродовж тривалого часу не передавав показники лічильників гарячої води або внесли неправдиву інформацію.

Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби підприємства "Київтеплоенерго" у мережі Telegram.

Лічильник "Київтеплоенерго", скріншот: YouTube
Лічильник "Київтеплоенерго", скріншот: YouTube

За словами експертів, у такому разі краще провести контрольне зняття показань (КЗП) приладу обліку та зафіксувати фактичне споживання тепла. Актуальні дані є підставою для проведення перерахунку за отримані послуги.

Популярні новини зараз
Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося
Показати ще

Квитанція за комуналку, скріншот з відео
Квитанція за комуналку, скріншот з відео

КЗУ можна замовити онлайн до Комунального концерну "Центр комунального сервісу" за посиланням: ( https://cks.com.ua/remote ) або за телефоном (044) 247-40-40.

При цьому "Київтеплоенерго" підготували коротку інструкцію на відео про те, як дистанційно замовити послугу.

Контрольне зняття здійснюють уповноважені на це працівники Київтеплоенерго.

Нагадаємо, у Києві відключили опалення для 95% будинків, але деякі батареї ще не охолонули: хто залишився з теплом.

Раніше повідомлялося, закінчення опалювального сезону: експерт закликає робити це вже зараз.

Також, як змінилися суми в платіжках за темний місяць у країні: чи вплинув блекаут на комуналку в листопаді.