Квиток «Укрзалізниці» дозволяє пасажирам не лише проїзд до пункту призначення. Протягом подорожі ви маєте право користуватися безкоштовними послугами про які ви можливо не здогадувалися.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПасажири що купили квиток мають право безкоштовно скористатися вбиральнями на вокзалах або станціях, через які проходить поїзд. Платні туалети та зали очікування з послугами підвищеного комфорту можуть працювати тільки в тому випадку, якщо на станції чи вокзалі є безкоштовні аналоги.
Кожен пасажир має право безкоштовно отримати у провідника питну воду та окріп. Це право зазначене у пункті 6-1 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом.
Власники квитків також мають право безоплатно користуватися холодильником та НВЧ піччю, які знаходяться в купе провідника.
Також у купе провідника завжди є аптечка з базовим набором ліків. За необхідності ви можете звернутись до провідника та отримати їх.
Провідники Укрзалізниці забезпечені достатньою кількість ременів безпеки. Їх надають безкоштовно не лише дітям. Якщо пассажир боїться висоти та почуває себе не комфортно, він має право для себе отримати ремені безкоштовно.
Обов’язок складати постіль закріплений за провідником. Відповідно до пункту 63 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, доставка постільної білизни на спальне місце та складання її за 30 хвилин до прибуття до пункту призначення має робити провідник.
Якщо раптом пасажир проїхав свою зупинку, він має право безкоштовно дістатися до місця призначення. Ви повинні звернутися до начальника поїзда та пред'явити свій квиток. Він складе акт про продовження дії квитка, завдяки якому ви зможете безкоштовно дістатися до свого кінцевого пункту призначення, зазначеного у його квитку.
Також якщо ви придбали квиток у вагон з кондиціонуванням та під час поїздки кондиціонер виявиться несправним, ви маєте право перейти у інший вагон з кондиціонуванням. Звісно за умови наявності вільних місць.
У пасажирів немає обов’язку ділитися нижньою полицею. Право на використання нижньої полиці має пасажир, який купив квиток на цю полицю. Так само верхня полиця – у пасажира, який купив квиток на верхню полицю.
При купівлі квитка пасажир сплачує страховий збір. Тобто якщо під час поїздки у потягу пасажир отримає травму, він має право на страхове відшкодування. Для цього потрібно оформити акт про нещасний випадок, зберегти свій квиток та зв'язатися зі страховою компанією.
Нагадаємо, ми раніше писали
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що