З початком війни економічна ситуація в Україні дуже погіршилася, багато хто втратив роботу та дохід, що згодом змусило відмовитися від різних благ. Після вторгнення росії українці почали витрачати на продукти харчування на 8% менше, а економія стала звичною справою.

Згідно з даними дослідження від компанії "Делойт", 70% українців почали економити на їжі, пише видання Finance.ua. Така ж частина населення відмовляється від продукції тих виробники, які залишилися працювати в росії, а середній чек на покупки офлайнів знизився на 8%, проте ціни тільки зростають.

"Повномасштабна війна вплинула на ставлення громадян до брендів. Наприклад, більшість опитаних відмовляються купувати товари, пов'язані з РФ, а більше третини респондентів готові купувати дорожче у соціально відповідального бізнесу, який підтримує ЗСУ", - розповів керівник "Делойта" Олександр Ямпольський.

Супермаркет, скріншот: YouTube
Супермаркет, скріншот: YouTube

Громадяни країни тепер не такі часті гості у супермаркетах – показник знизився в 1,1 раза, а від доставки їжі із ресторанів відмовилися 79% опитаних людей.

Популярні новини зараз
Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

63% українців готові економити на купівлі продуктів харчування, понад 80% зробили стратегічні запаси, а 83% почали купувати менше алкоголю. Ще 86% почали економити на дозвіллі та розвагах.

Опитування серед українців про економію, дані "Делойт"
Опитування серед українців про економію, дані "Делойт"

Раніше ми писали про те, що "космічні" цінники на огірки та помідори: коли овочі стануть доступнішими

Також портал Знай.ua писав, що в Україні подорожчали деякі алкогольні напої: на що злетіли ціни на місяць