Українець розповів, як його мамі-пенсіонерці у відділенні ПриватБанку нав'язали непотрібні їй Gold картки та страховку. Подробиці інциденту він розкрив у скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець поділився, що його мама пішла у відділення ПриватБанку, щоб отримати нові карти, оскільки у тих, що на руках закінчився термін дії. Співробітники замість звичайних оформили літній жінці Gold карти, пояснюючи тим, що у відділенні немає пластику.
"Моя мама пенсіонерка пішла у відділення, щоб отримати нову картку з безконтактною оплатою. Клієнтом банку вже є. За її словами вона явно промовила що "Gold статус їй не потрібен". Працівник відділення мотивуючи тим, що пластика для звичайних карток немає, оформив їй Gold картки (Універсальна та Для виплат) натомість карток із терміном дії, що минув. У результаті мама повернулася з двома Gold картами та якоюсь страховкою", - розповів українець.
Син пенсіонерки обурився інцидентом та зазначив, що це очевидне нав'язування непотрібних послуг. За словами чоловіка, коли вже він разом із мамою прийшов поспілкуватися зі співробітниками банку, то виявилося, що можна й звичайні картки отримати, але почекати кілька днів, доки завезуть пластик.
"Вважаю, що це очевидне нав'язування послуг - щомісяця платити пенсіонерці за обслуговування Gold карт (ще й за нав'язану страховку), які їй не потрібні", - обурився чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Впасти на коліна та благати...": українці з картами "ПриватБанку" не можуть забрати свої гроші, люди цілодобово не сплять.
Також наш портал інформував, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.
Крім того, ми писали, "вкрали гроші": термінал "ПриватБанку" залишив українця без копійки за душею.