До мобільного оператора Vodafone звернувся клієнт, та попросив надати пояснення, для чого у повідомленні, після поповнення рахунку вимагають перевантажувати пристрій.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ пресслужбі пояснили, чому приходять подібні повідомлення, і чи не пов'язані вони з "активізацією вірусних баз даних на телефон". Пояснення компанія надала під своїм дописом на сторінці Vodafone у Facebook.
Мобільний оператор Vodafone пояснив своїм абонентам, чому необхідно час від часу перезавантажувати смартфон. Насправді це робити зовсім не обов’язково. Але cтарі пристрої можуть інколи мати проблеми з підключенням до мережі. Проблема може бути усунена завдяки перереєстрації в мережі.
Пакет послуг на місяць підключений. У вас є 3 ГБ, безліміт у мережі та 150 хв по Україні за 75,00 грн/міс. Вимкніть та увімкніть телефон, аби скористатися послугами . Навіщо вимикати телефон , вимкнути для того щоби активувати вірусну базу даних на телефон ? Поясніть
У компанії зазначили, що турбуються, щоб при підключенні все спрацьовувало коректно, а клієнти не зазнавали складнощів, тому і додали цю рекомендацію у SMS-сповіщення про підключення тарифного плану.
Якщо на Вашому смартфоні таких проблем не виникає – можете не звертати увагу на цю інформацію. Якщо залишились питання – напишіть до нас в особисті повідомлення сторінки. З радістю відповімо на них та детально розпишемо, як все працює,
Нагадаємо, ми писали, що клієнти Monobank залишаються віч-на-віч з боргами, у людей немає жодних прав.
Як повідомляв "Знай.ua" Vodafone зробив непідйомними навіть бюджетні тарифи, абоненти закликають до совісті.
Також "Знай.ua" інформував, клієнту Sense Bank виставили борг 12 тисяч, замість 400 гривень.