Стало відомо про те, яку молочну продукцію обирають українські споживачі насамперед. На що слід звертати увагу ще до здійснення оплати.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомив директор із розвитку нових продуктів компанії Kantar Максим Єжов під час конференції "Молочний бізнес-2022". Він озвучив результати проведеного спеціально напередодні дослідження
Справа в тому, що близько 27% споживачів купують зараз молочну продукцію так само, як і до війни. Однак тепер питання полягає в тому, щоб вибрати найдешевший супермаркет, а також відмовляються від певних категорій товарів.
11% з опитаних споживачів почали замінювати звичні продукти дешевшими аналогами з цієї ж категорії, оскільки ціни справді сильно піднялися за останній рік, і виною тому війна.
"Фактори, що впливають на вибір зараз, - ціна, якість, дата виробництва, натуральність і виробник. До речі, категорія "виробник" ніколи не займала цю позицію до війни. Серед ключових змін - дата виробництва та термін виробництва втратили важливість", - розповідає Кирило. Єжов.
Якщо зважати на торгові марки, яким українці довіряють сьогодні найсильніше, то це "Яготинське", "Ферма", а також "Галичина". Їх завжди на прилавках найменше, а отже це має попит.
Варто зазначити, що порівняно з груднем 2022 року Новий рік приніс українцям подорожчання цієї продукції одразу на кілька гривень. Середня вартість наразі на рівні 38,97-40,16 гривень.
Раніше портал Знай повідомляв, ціни з кожним днем лише вищі: на скільки подорожчали цибуля, часник та перець в українських супермаркетах.
Також наш портал інформував, ціни кусаються: на які овочі в українських супермаркетах можна хіба що дивитись .
Крім того, ми писали, супермаркети встановили нові цінники на рис та макарони: що подорожчало, а що стало доступніше.