Українець розповів, як втратив круглу суму через бездіяльність працівників ПриватБанку. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт ПриватБанку розповів, що з його картки без жодних підтверджень списалося понад 10 тисяч гривень. При цьому банк заблокував картку лише після транзакції. Звернувшись на гарячу лінію, чоловікові пообіцяли, що спробують повернути кошти.
"29.12.2022 о 00:06 було списано 10572 грн (282 USD) через іноземний інтернет-магазин без будь-яких підтверджень. Після проведення транзакції банк заблокував картку. Зателефонував на гарячу лінію, оператор сказала, що передала інформацію на СБ банку та в Упродовж 11 днів спробують повернути кошти. Успіх залежить від оперативності дій банку, якщо магазин не встиг закінчити покупку", - розповів клієнт
Клієнт зазначив, що через деякий час він повторно звернувся до ПриватБанку, де йому вже рекомендували особисто звертатися до магазину, де хтось сплатив товар за його кошти. Чоловік обурився поведінкою співробітників і зазначив, що лише втратив час, за який можна було щось зробити, щоб повернути вкрадені гроші.
"Захист ваших коштів у ПриватБанку відсутній. Прошу реакцію контролюючих органів. ПриватБанк після націоналізації став осередком корупції та злочинного розгильдяйства", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "не соромиться обкрадати": українка розповіла, як ПриватБанк відмовився повертати її законні гроші.
Також наш портал інформував, що ПриватБанк зробив важливе попередження перед Новим роком: українці можуть залишитися без грошей.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що українка обурилася тарифами ПриватБанку і ставленням до клієнтів: "Бере кінську комісію".