Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який користується популярністю серед громадян лише через дуже розвинену систему банкоматів та терміналів по всій країні, продовжує сильно розчаровувати своїх клієнтів.

Справа в тому, що українцю, який хотів забрати свої гроші у відділенні банку, співробітник почав загрожувати фізичною розправою. І це тоді, коли люди самі, довіряючи банку, несуть туди свої заощадження.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Сьогодні зіткнувся з кричущою ситуацією у відділенні ПриватБанку. Після закінчення терміну валютного депозиту зробив запит на отримання готівки. Банк підтвердив СМСкою наявність замовленої суми у відділенні та запропонував прибути для отримання замовленої суми грошей. Після прибуття у відділення мені було відмовлено у видачі готівки у зв'язку з відсутністю касира на робочому місці.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

У діалог із співробітницею ПриватБанку втрутився інший співробітник ПриватБанку та в агресивній формі погрожував мені (клієнту ПриватБанку) фізичною розправою за мої спроби отримати раніше замовлені гроші у касі банку. Залишив скаргу на гарячу лінію ПриватБанку. У співробітника ПриватБанку є всі мої персональні та паспортні дані, включаючи прописку та фото.

Вважаю загрозу фізичної розправи з боку співробітника ПриватБанку більш ніж реальною. Будьте вкрай обережні при спробі отримати свої гроші у відділенні Приватбанку у Дніпрі на проспекті Слобожанський, 11. У цьому відділенні на вас чекає хамське обслуговування та реальна загроза фізичної розправи!”, — пише клієнт банку.

Повідомлення незадоволеного клієнта "ПриватБанка", скріншот: Minfin
Повідомлення незадоволеного клієнта "ПриватБанка", скріншот: Minfin

Нагадаємо, негайно заблокуйте картку ПриватБанку, якщо бачите це: українців попередили про схему шахраїв.

Раніше повідомлялося, "Тільки підійшла, вже незадоволені": українка в "Ощадбанку" ледь не втратила земельну ділянку через хамство касира.

Також, "Постійно принижують, банку пофіг...": клієнтку "ПриватБанку" позбавили всього через 125 гривень, і це не борги.