Українка розповіла, як опинилася у боржниках у ПриватБанку після незрозумілого списання з картки. Подробиці вона поділилася у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка розповіла, що робила покупку в інтернеті на суму 10871 грн. і ці кошти були успішно списані з картки. Втім, наступного дня з карти зникла знову ця сама сума і утворився борг перед банком.
Я сплачувала замовлення на сайті rozetka на суму 10871 грн. Суму було знято з моєї картки, замовлення було оплачено онлайн. Наступного дня я отримала push-повідомлення, що з моєї картки здійснено платіж на суму 10871, гроші знову пішли з моєї картки, а на карті виявився мінус 3101 грн.
За словами українки, її дуже здивувало, коли в техпідтримку заявили, що на карті і була заборгованість. Вона зазначила, що ця остання транзакція зовсім не відображається у виписці і гроші начебто випарувалися.
Техпідтримка запевняла мене, що на моїй карті була заборгованість, але це нахабна брехня, оскільки я не маю ні кредитів, ні боргів, ні розстрочок. На моїй карті згідно з випискою по рахунку має зараз перебувати 7600, але другий платіж навіть не відображається у списку транзакцій, і своїх грошей я не маю. Ось так ПриватБанк обирає своїх клієнтів у важкі часи. Я ці гроші не краду. Чому я мушу їх ось так втрачати?
У ПриватБанку поспішили допомогти клієнтці та пояснили, що могло статися із її коштами.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Шпигують і нав'язують...": українець ризикнув поповнити картку через термінал "ПриватБанку", довелося пити валеріанку.
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українка з карткою "ПриватБанку", вцілівши в окупації, на мирній території втратила все через відсотки: "Тихий жах..."