Українець розповів, як ПриватБанк заблокував його картку та ставив із порожніми кишенями. Подробиці інциденту він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, йому зателефонували з ПриватБанку та поцікавилися, яке місце роботи він вказував під час оформлення картки. Він не зміг згадати, адже, за його словами, минули роки і він змінив багато робочих місць. В результаті картку заблокували.
"Карту вони, звичайно, заблокували, всі мої скарги на рахунок роботи оператора Вікторії прийняті не були, жодної допомоги з розблокування картки мені не було. Це найжахливіший банк із усіх, з якими я стикався", - поскаржився клієнт.
Найбільше чоловіка обурило ставлення співробітників, адже він спробував звернутися на гарячу лінію, щоб йому допомогли відновити картку, але нічого не вийшло.
"Наприкінці всіх моїх спроб додзвонитися в цю щарашкіну контору та отримати хоча б якусь допомогу, мій номер просто видалили із зареєстрованого банківського акаунту (відв'язали) і тепер я навіть у службу підтримки додзвонитися вже не можу", - обурився українець.
Раніше портал Знай повідомляв, українка з карткою "ПриватБанку", вцілівши в окупації, на мирній території втратила все через відсотки: "Тихий жах..."
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, ми писали, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови.