В Україні продовжують блокувати банківські картки клієнтів і в Приватбанку назвали справжню причину блокування. Що потрібно робити, щоб не стати такою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що при використанні карток Приватбанку за кордоном, державний банк має повне право від власників підтвердити особу шляхом відправки фотографії.
Якщо ви раптом отримали подібне повідомлення, але проігнорували його, тоді найімовірніше вашу картку заблокують. Фінансовий заклад також може відмовитись від обслуговування клієнта.
Про це йдеться у відповіді держбанку на скаргу, опубліковану клієнткою ПриватБанку на порталі "Мінфін".
Жінка у своїй скарзі розповіла, що у банку заблокували картку "Юніор" її дитину-інваліда після спроби зняти гроші в іншій країні.
Очевидно, їм пізніше запропонували пройти процедуру фотоперевірки. Все це робиться для захисту самих клієнтів від можливого шахрайства.
Є лише кілька випадків, коли банк може зажадати від клієнта підтвердити особистість, і вони виглядають так:
- Перевищення типового для клієнта обсягу операцій з карткового рахунку;
- Регулярне переведення в готівку великих, округлих сум;
- Частий обмін дрібних банкнот більші.
Саме тому якщо банк вимагає якусь інформацію, краще не ігнорувати це. Однак, якщо раптом ви не впевнені, що цей запит надійшов саме від фінансової установи, найкраще зателефонуватиме на гарячу лінію банку, і дізнатися у співробітників усю потрібну інформацію.
У жодному разі не можна ділитися жодною інформацією про вашу картку з чужими людьми. Навіть самі працівники банків цього не вимагають.
Нагадаємо, що блекаут на порозі: як безпечно використовувати генератор та зберігати паливо
Раніше повідомлялося, що якщо була потрібна медична допомога при знеструмленні: чітка інструкція, щоб врятувати життя
Також ніякої зарплати не вистачить: супермаркети підняли ціни на сосиски та ковбасу