Один із найбільших державних банків України "ПриватБанк", який користується популярністю лише завдяки розвиненій системі банкоматів та терміналів по всій країні, продовжує додавати українцям проблеми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ усьому винен той факт, що люди не можуть нормально поповнити рахунки інших банків через термінали фінустанови. Цього разу українець намагався зарахувати 2100 гривень на рахунок іншого банку, але замість успішної транзакції лише довелося пити валеріанку.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного українця на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Після поповнення через термінал на суму 2100 грн на картку іншого банку вибило помилку – кошти не пройшли. Передзвонив, автовідповідач сказав: можна повернути на мобільний телефон або на карту. Колл центр футболить від одного менеджера до іншого. Усіми способами намагаються нав'язувати оформлення картки.
Шпигуть і кажуть, що клієнт банку вказав мій номер та інформація є, клієнтом не є, на запитання, звідки інформація відповіді немає. Спочатку говорили про повернення всієї суми, потім лише 1000 грн. решту на картку. Жодної компенсації моральної шкоди, жодної компенсації витраченого часу. П**ораси!", - пише незадоволений українець.
Заради справедливості варто зазначити, що в коментарях інші користувачі порталу Minfin порадили українцеві "за 5 хвилин відкрити картку та отримати свої гроші назад".
Нагадаємо, ПриватБанк попередив власників депозитів про важливі зміни.
Раніше повідомлялося, "Ощадбанк" влаштував українцеві телефонний "терор" у спробах нав'язати кредит.
Також, "Нічого не повернули": банкомати Ощадбанку "їдять" гроші українців, готівки не дочекатися.