ПриватБанк заблокував картку після зняття готівки через банкомат. Таку скаргу на порталі Мінфін опублікував клієнт фінустанови.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, чоловік розповів, що перебуває за кордоном та користується карткою від ПриватБанку. Він зняв готівку через банкомат і вслід отримав повідомлення про блокування картки. Для подальшого використання картки у банку заявили про необхідність провести ідентифікацію особи, сфотографувавшись із карткою. Але й після цього доступу до картки клієнта не відновили.
"Зняв готівку за кордоном після чого мені прийшло повідомлення: вашу карту заблоковано на зняття готівки за кордоном, щоб її розблокувати сфотографуйтеся з карткою протягом години. Я побачив це смс пізніше, година вже пройшла, зателефонував оператору той ще раз мені відправив таку смс, я сфотографувався на що мені прийшло: ваше фото не пройшло перевірку. І так чотири рази телефонував оператору той знов кидав смс і я фотографувався і та сама смс ваше фото не пройшло перевірку", - поскаржився клієнт.
У ПриватБанку поспішили відповісти на скаргу клієнта та заявили, що блокування картки було здійснено з метою безпеки, але всі операції, крім зняття готівки за кордоном, на ній залишилися доступними. Клієнту порекомендували зробити якісніше фото, щоб доступ було відновлено.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк роздає школярам по 1000 грн: хто і на яких умовах може отримати.
Також наш портал інформував, кредити у спадок: чи доведеться українцям виплачувати іпотеку та інші борги за померлого родича, відповідь юриста.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк заганяє українців у борги незрозумілими списаннями з карток: "Постійно плачу гроші".