Якось у вересні ми помітили, що почастішали скарги від українців щодо державного "ПриватБанку".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПроблема полягала в тому, що їм перестали видавати готівкові долари з рахунків у касах. Зараз один із клієнтів банку поскаржився на гарячу лінію.
Жінка зверталася до "Приватбанку", оскільки у неї виникли певні труднощі. Однак вільних операторів на той момент не виявилося, і вона замовила зворотній дзвінок.
"Мені стали дзвонити пізно ввечері і дуже наполегливо. Після 3-5 спроб скинути дзвінки, тому що їх було неприпустимо багато, мені таки довелося поговорити зі співробітником банку. Він допоміг мені вирішити проблему, але дзвінки не припинилися. Зрештою, після десятків дзвінків я була неймовірно обурена і просила співробітників припинити це", - повідомляє українка.
Їй навіть сказали, що дзвінки припиняться. Однак її продовжували турбувати і під кінець її навіть нагрубілі.
У "ПриватБанку" встигли відповісти на цю скаргу, вибачившись за надані незручності. Як повідомляє служба підтримки - вони намагатимуться вирішити це питання.
"Ми звернулися до приватного повідомлення для уточнення ваших контактів та перевірки інформації щодо ситуації", - йдеться у відповіді.
Нагадаємо, ПриватБанк роздає школярам по 1000 грн: хто та на яких умовах може отримати
Як повідомляв "Знай.uа", "Чим далі, тим гірше": українці з карткою "ПриватБанку" відчули на своєму гаманці несподівані ліміти , люди залишилися без грошей
Знай.ua писав, 20 тисяч гривень від ПриватБанку: хто може отримати