Київська школа міських проектів "Урбанина" розробила проєкт Вокзальної площі - простір включатиме в себе озеленення, комфортну зону для пішоходів та доступ до громадського транспорту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це представники школи написали на офіційній сторінці у Facebook.
Так, проект передбачає розробку пішохідних маршрутів від вокзалу до станції метро "Вокзальна", приміського вокзалу, північних платформ приміських електричок. По Вокзальній вулиці проходитимуть велодоріжки, закінчуватимуться - спеціальною парковкою.
Архітектори пропонують закрити в’їзд з вулиці Симона Петлюри для приватного транспорту через постійні затори на Льва Толстого и Жилянській. Пропонується повернути на площу трамвай, добудувати закинутий паркінг.
Вздовж вулиці Петлюри, яка поєднує Ботанічний сад з Вокзальною площею, спроєктували зелену алею, всередині смуги громадського транспорту будуть розташовані сквери з відкритим ґрунтом.
Автори вважають, що відкриття другого виходу зі станції метро, повернення трамваю і перенесення автостанції ближче до залізничного вокзалу перетворять вічний хаос під назвою "Вокзальна" на основний транспортний вузол української столиці.
Нагадаємо, українська столиця очолила антирейтинг з корумпованості сфери будівництва. У цьому можна переконатися, подивившись результати щорічного дослідження рівня корупції в будівельній галузі України, проведеного "Українським клубом нерухомості" за підтримки "Конфедерації Будівельників України". Так, будівельна галузь в Києві корумпована на 86,7% (у 2019 році цей показник дорівнював 58%).
Відзначимо, що мер Києва Віталій Кличко зумів протягнути рішення про те, щоб виділити компанії "смотрящего" Дениса Комарницкого 400 мільйонів гривен, незважаючи на обурення деяких депутатів.
Нещодавно Віталій Кличко потрапив під гарячу руку Верещук: "Здається, у когось проблеми з арифметикою. Або з бажанням розбиратися з нагальними проблемами киян" , - заявила "слуга".