Події, що розвиваються довкола Подільсько-Воскресенського мосту стають все гарячішими. Після виявлення скандального факту встановлення іржавих запчастин, що мають на собі нести вагу усієї конструкції, черга дійшла до масових протестів. Про спротив будівництву мер Києва Віталій Кличко написав в останньому пості на офіційній сторінці "Кличко-мер" у Фейсбуці. Однак, вже за лічені хвилини десятки киян буквально засипали обуреннями і дописами про "іншу правду" та комунальний безлад, що утворився на Русанівських садах. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

Хвиля критики: вимоги та "скриті плани" міської влади

Як відзначив міський голова, мова йде про групу активістів громадської організації "Русанівській масив".

"Друзі! Київ не може зупинити будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу на догоду групі людей. Цей міст – важлива магістраль для кількох мільйонів мешканців столиці і є об’єктом загальнодержавного значення. Група активістів громадської організації "Русанівській масив", нехтуючи інтересами громади столиці, чинить спротив будівництву Подільсько-Воскресенського мостового переходу", – зазначив столичний голова Віталій Кличко.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Втім, вже за кілька хвилин під оприлюдненим постом посипалися десятки коментарів киян зі зверненнями до мера. Головною вимогою мешканців, що проживають на території Русанівських садів, є недопущення знесення їхніх будинків, передбачене затвердженим проектом будівництва – люди стверджують, що міська влада має "скриті плани" на цю землю.

"Ніхто не заважає будувати міст. Виводьте його на Троєщину і Воскресенку, а не на Русанівські сади", - відзначає місцевий мешканець Ярослав Ремпінський.

"Як завжди, все перекручено і накручено. Де тут міст на Троєщину, якщо спускаєте на Русанівські Сади. Міст в нікуди!!! Завантаження Лівобережної, яка сама задихається вже... Жителі Русанівських садів за будівництво цього горе-мосту, але без з‘їздів з нього на територіï Русанівських садів! Який тоді смисл його будувати?! Чи у нашої мерії є скриті плани на Русанівські Сади?!", - обурюється автор одного з коментарів.

Свою позицію щодо даного питання місцеві жителі зазначили навіть на плакатах, які розмістили на власних будинках.

Русанівські сади - фото з Фейсбук
Русанівські сади - фото з Фейсбук

Місцеві скаржаться на комунальний хаос: "Ви брехун"

За словами міського голови, замовник бере на себе зобов'язання підтримувати в належному технічному стані вулиці Центральна Садова, Залізнична та Дамбова – і ямковий ремонт вулиць після першого проїзду техніки на будівництво був зроблений вже двічі.

Та ця заява додала ще більшого "вогню" – місцеві жителі стверджують, що не тільки вимушені були викладати тисячі гривень на оновлення доріг з власної кишені, а й скаржаться на жахливий стан каналу, куди будівельники викидають сміття.

"А я даремно за вас голосував. Ви брехун. Дороги по садам побудовані за гроші власників домоволодінь. І особисто я кілька разів скидався на ремонт і відновлення дороги після зими. Коли 5, а коли 10 тис грн. Брехун!!!!", - обурюється киянин Євген Коваленко.

За халатність влади кияни заплатять мільйони

Ще одним скандальним фактом стало нещодавнє виявлення масштабного "браку" важливих запчастин мосту. Днями робочі розпочали встановлення вант, які нестимуть на собі, по суті, основний проліт над Дніпром – як виявилося, значна частина з них вже заіржавіла і визнана непридатною для експлуатації.

Подільсько-Воскресенський міст - фото з Фейсбук
Подільсько-Воскресенський міст - фото з Фейсбук

Вердикт про непридатність цих деталей після огляду надали, власне, у компанії німецького виробника Bridon-Bekaert.

"Відповідальність несе міська влада, яка зберігала ці ванти в неналежних умовах – це і призвело до того, що вони прийшли в непридатність. Компанія, що їх виготовляла, зробила заключення, що використовувати їх неможна, а міська влада вирішила зекономити - купила лише частину нових вант і намагається пристосувати старі ванти для встановлення на міст. А саме вони нестимуть на собі, по суті, основний проліт над Дніпром", – зазначає експерт в транспортній сфері Олександр Кава.

Наразі кілька з них вже встановлені, але поки міст не підвісили, тож зараз ще є нагода виправити ситуацію. При цьому, повторна закупівля витягне чергові мільйони "з кишень" киян.

Подільсько-Воскресенський міст - фото з Фейсбук
Подільсько-Воскресенський міст - фото з Фейсбук

"Це призведе до того, що надійність конструкції мосту буде гірша і вже у найближчий час доведеться замінювати ці старі ванти. А статися це може вже за кілька років, тому що там вже пішла корозія – хоча початково строк придатності складав 50 років. В цій ситуації однозначно потрібно було б закупити нові ванти і покарати тих, хто не зміг забезпечити належне зберігання. По суті, за все це платимо ми з вами – платники податків: міська влада один раз вже заплатила за них, навіть не забезпечивши належне зберігання. Виходить, що це просто злочинна халатність", – відзначає Олександр Кава.

Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.