Київ перетворюється на місто, незручне для проживання, незважаючи на всі заяви міської влади про те, що в столиці розвивають транспортну інфраструктуру. Відсутність нормальних паркінгів у поєднанні з підвищенням штрафів за неправильну парковку тільки посилюють проблему, вважає шеф-редактор видання "Хвиля" Юрій Романенко. Про це він написав на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

«Це просто у*банство. В департаменті транспортної інфраструктури КМДА повинні відповісти на питання - якщо ви хочете, щоб більше людей їздили на громадському транспорті в Києві, то де більше електричок в передмістя, комфортних автобусів, тролейбусів, швидкісних трамваїв. Причому, ці автобуси і тролейбуси, електрички повинні бути обладнані місцями для перевезення велосипедів, щоб жителі передмість та Києва мали можливість покращувати екологічну обстановку за допомогою пересування неіснуючих велодоріжок», - пише він.

«Де перехоплюючі паркінги, щоб жителі передмістя могли б залишити свої авто і пересісти на громадський транспорт. Де план оновлення рухомого складу метро, щоб прийняти на груди додаткові сотні тисяч пасажирів щодня. Де план будівництва нових станцій метро? Де взагалі якийсь їб*чий план розвитку міста? Поки що все це виглядає просто як план збільшення збору кешу під виглядом п*здоватого урбанізму, які прикриваються досвідом нормальних розвинених країн. А, стоп, забув, ви для початку зробіть хоча б нормальну роботу безконтактних карток в метро. А так перетворили Київ на корівник, націлений на максимальний відсмоктування бабла з кожного метра, набудували потворних корівників і розповідаєте про smart city», - обурюється він.

Він також зазначає, що «у*банство з приводу підвищення вартості паркування в центрі Києва до 50 гривень з тієї ж опери, що підвищення зарплат чиновникам в кілька разів, навіть без обґрунтування їх діяльності та ефективності. Просто захотіли і намалювали. Підхід однаковий - бидло стерпить усе. При цьому особисто я і за високі зарплати чиновників, і за високу вартість парковок. Я кожен день ставлю машину в «Гуллівері» і плачу по100-200 гривень (а буває і вище). І мені подобається, що машина стоїть в теплі, під камерами і я не думаю куди б приткнутися. Але коли нам починають вішати локшину, що потрібно обмежувати кількість автомобілів у центрі, а паркінги будувати не потрібно, тому що автомобілів все одно буде, то я просто дивуюся дебілізму цієї логіки».

Популярні новини зараз
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Показати ще

Скрін Facebook

«Електрички відмінили, маршрутки, вбиті в мотлох, вся інфраструктура міста тримається на базі 60-70-х років минулого століття. Але нам розповідають казки, як живуть Копенгаген або Лондон, тому потрібно зробити як там все. Рішення, спрямовані на те, щоб створити додаткові потоки кеша. Нам не дають ніяких економічних розрахунків, скільки КМДА хоче отримати коштів і куди вони будуть направлені… А на публіку завжди знайдеться мантра про те, що "як в Європі"», - вважає Романенко.

Нагадаємо, столичний мер Віталій Кличко повідомив, що "в місті нарешті навели порядок з паркуванням".

Як повідомляв портал Знай.uа, у Києві протягом останніх двох діб сталося чотири аварії, пов'язані з проривом труб тепломереж. Самий масштабний інцидент стався 13 січня в популярному ТРЦ Ocean Plaza.

Також портал Знай.uа писав, що на прорив труби тепломережі в Києві українці відреагували кумедними фотожабами, в яких головним персонажем став Кличко.