Київський метрополітен не втомлюється неприємно дивувати пасажирів нескінченними ноу-хау, на які кияни не встигають реагувати просто фізично - за скасуванням жетонів послідувала хаотична зміна безконтактних карток, які часто проблематично поповнити у касах підземки.

Київський метрополітен
Київський метрополітен

Скандальною історією з когорти "лузери метрополітену" поділився киянин на своїй сторінці в Facebook.

"КП "Київський метрополітен", а підкажіть, будь ласка, ім'я, прізвище і посаду особи (а ще краще тегніть його тут), який постійно вигадує нові (і взаємовиключні) правила оплати проїзду в метро. Мені здається, місто повинно знати своїх героїв - хто цей чоловік-інновація, двигун прогресу, невгамовний винахідник, генератор ох**тельних ідей одна краща за іншу? Думаю, багато хто хотів би йому тут висловити свою щиру подяку. За правило про один жетон в руки, через яке довелося купувати(!) зелену картку, яку вже через пів року хрін де поповниш, так що автомати для цього вимкнені, через те, що хтось придумав синю картку(яку теж треба тепер придбати, якогось хрону), тупо наплювавши на власників зеленої. Ви там коли придумуєте черговий хитромудрий спосіб плюнути в своїх пасажирів, задумайтесь на хвилинку кому простіше - метрополітену придумати і запровадити його, або пасажирам тупо перестрибнути через турнікети і обплювати там у вас нахрен все? просто якщо у вас ставлення до пасажирів скотиняче, то ви потім не дивуйтеся скотському відношенню до вас, до обпльованих станцій, до змальованих вагонів, до порізаних сидушок та іншого вандалізму, тому що в такій ситуації це не вандалізм, а взаємність і карма", - пише автор публікації.

Скріншот з facebook

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Скріншот з facebook

"Я сам поміняв зелену на синю, оскільки синя діє і в наземному транспорті, поповнюється в онлайні. А зелена-це звичайний проїздний, старого зразку (який діяв і за часів жетонів) Синя картка (єдиний квиток) однозначно, лютий win. Хіба нє?", "А потім ти купуєш синю, хочеш її поповнити у касі так як у тебе п'ятисотка і автомат здачу не видає, а тобі кажуть: "ні, у нас синю поповнити не можна, тільки у автоматі", і ти кажеш "тоді дайте жетон", - діляться досвідом після впровадження транспортного ноу-хау киняи.

Нагадаємо, раніше різке підвищення тарифів за проїзд пересадить городян на велосипеди.

Також Знай.uа писав, що у Сумах маршрутки почали вбивати пенсіонерів.

Портал Знай.uа повідомляв, що у Києві - ПП з громадським транспортом, - перші подробиці.