Гучне введення єдиного електронного квитка, який мер Києва Віталій Кличко почав обіцяти ще кілька років тому, нарешті мало відбутися вже 1 листопада. Та у день запланованої презентації відбувся екстрений прес-брифінг з інших причин. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

Переноситься на квітень

Як відомо, до 31 жовтня в столиці тривала багатомісячна дослідна експлуатація Автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті Києва. Тож вже з сьогоднішнього дня, як передбачало керівництво міста, АСОП мала б бути введена у промислову експлуатацію на всіх видах та маршрутах громадського транспорту столиці.

Втім, нині знову продублювалася зимова ситуація - точнісінько у заявлену дату введення в експлуатацію представники столичної мерії вирішили повідомити про чергове відтермінування.

Популярні новини зараз
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Показати ще

“На сьогоднішній день електронний квиток працює: 250 тисяч поїздок відбувається у Києві щодня за допомогою е-Квитка. Система працює повністю. Все, що нам необхідно зробити до квітня, це закінчити фінальні тести, доставити додаткові апарати для продажу і велідації”, - повідомив радник Київського міського голови Максим Бахматов, який нещодавно очолив дану посаду.

“Пообіцяли? То зробіть! Чому люди мають щодня страждати?”

Останнім часом все частіше соцмережі поповнюються кадрами неймовірних черг на станціях метро. А разом з тим, і коментарями відвертого обурення жителів мегаполісу тим, що відбувається.

“Вся ця історія з е-Квитком тягнеться вже більше року: то різко почали скорочувати каси, де можна придбати жетон, то урізали кількість жетонів на руки, то вони турнікети облаштовують... Пообіцяли? То зробіть вже! Чому люди мають щодня страждати? Жорстка тиснява та вічні поломки в підземці вже просто доводять до сказу! Навіщо нам той квиток, якщо з ранку та ввечері люди годинами простоюють в чергах?!”, - скаржиться киянка Аліна Лойчук.

До того ж, розпіарений онлайн-доступ, схоже, теж не працює досконало.

Ще однією з проблем наразі є незрозуміла ситуація із проїздом школярів та студентів. Школярі згодом мають отримати спеціальні учнівські квитки, али коли саме, поки невідомо.

Що ж стосується студентів, то вони їздитимуть зі знижкою у 50 %. Як зазначив голова Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров, наразі вже здійснено синхронізацію із загальним переліком, тож попереду - усунення технічних моментів.

Як змінюватиметься ситуація згодом, читайте на порталі Знай.ua.

Прес-брифінг щодо розвитку системи е-квитка та впровадження електронних учнівських квитків Спікери: 🔹радник Київського міського голови Максим Бахматов; 🔹директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров; 🔹заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пеклун; 🔹перший заступник директора Служби енергетичного забезпечення та зв'язку КП «Київпастранс» Дмитро Шевченко.

Geplaatst door Київська міська державна адміністрація - КМДА op Vrijdag 1 november 2019